cursorshelp


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

>囍]`Justin Bieber=]
>囍]`;;;I Love Justin Bieber-]
avrilyan520
暱稱: ♥ Nok Yan ♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-11-28
2009-11-28
2009-11-26
2009-11-20
2009-11-14
文章分類
全部 (183)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
disneychannel
M00V
王友良XG
花樣
宥嘉香港後授會
柏豪XG
線上MSN
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 183
留言總數: 338
今日人氣: 1
累積人氣: 13097
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


2009-09-04 分類: 未分類

我的大名: 諾恩-]
1.咩國家既人:中泰混血兒 -]
2.我的生日: 1995-12-1
3.誰傳給你的: 小行個到令既-]
4.說出五個好朋友: 呀琪*呀彤*郭x*秋怡*詩詩-]
5.你係女仔定男仔: 女
6.生日想要得到什麼禮物: 史迪仔
7.近期開心的事: 吾知
8.近期壓力大的事: 有-__-
9.未來想做什麼啊: 冇諗
10.有沒有喜歡的人: 吾知

11.同學會要回去找老師嗎: 嗯
12.跟誰出去最幸福: 鐘意既人-]
13.如果你的兩個好友吵架了:睇下咩野先-]
14.跟情人出去最想去哪: 吾知-口-
15.聖誕節做過啥: 吾知-]
16.最想跟誰過聖誕節:Lover   or    Friends
17.有沒有起床氣: 吾明-]
18.有幾個兄弟姐妹:兩個>33333<
19.最喜歡的一首歌(女生的):日夜想你
20.最喜歡的一首歌(男生的): 換個方式愛你
21.喜歡什麼顏色: 白*黑*Blue*pink-]
22.去廁所會不會先沖水: 無聊問題-____-
23.愛不愛我: 個個都愛^___^
24.喜歡男生還是女生: 男-]
25.最想大聲說什麼: 吾知-]
26.半夜敢不敢自己上廁所:無聊問題-]
27.上廁所會不會脫褲褲: 無聊問題-]
28.誰很欠打: 我好憎既人-]
29.現在很迷什麼:史迪仔
30.睡相很差:無聊問題-]
31.現在的時間: 11:30p.m
32.是否痛恨傳給你點卷的:okla
33.體重多少: 40幾啦-]
34.今天天氣: 好熱呀-]
35.你懷孕了嗎:無聊問題-]
36.你若中六合彩想做什麼: 吾知
37.大學生一定要玩的活動: 無聊問題-]
38.你而家係到做緊咩呀: 聽歌*send短信-]
39.你性格怎樣:  吾知點講-]
40.你鐘意邊個:吾知呢..kaka
21-是誰傳給你這份問卷的:小行到令既
22-你們認識多久呢: 吾知呢-]
*睡覺前第一件事:日日吾同-]
*起床前第一件事: 照鏡
*你的偶像是: 好多-]
*你喜歡的季節: 秋天同夏天-]
*你打工過嗎: 冇-]
*打工次數: 冇-]
*你想去的國家: 日本*美國*
你討厭什麼樣的個性: 姣系
*你會喝酒嗎: 1時時-]
*你常哭嗎: 1時時
*你常笑嗎: 1時時
*你喜歡去哪兒玩:冇-___-
*玩時喜歡一個人去嗎: 吾會-]
*你都睡到幾點: 10-2點^______^
*今天的天氣是: okla-]
*朋友和情人你會選擇: 兩個都要-]
*機會和命運你會選擇: 機會-]
*你很自戀嗎: n0-]
*你有穿過耳洞嗎:有-]兩個耳洞=___=
*這問卷多不多: okla
*要怎樣才能讓自己過得好一點: 自己開心咪得囉-]
*喜歡吃冰嗎: okla
*現在幸福嗎: okla
*最在乎哪幾個朋友: 好多呀-]
*房間裡最重要的東西是什麼:史迪仔
*最常夢到什麼: 某某人-]
*男(女)人精神出軌要不要原諒他(她): 嗯
*人生的意義是什麼: 開心
*聽甚麼歌一定會流淚:今天終於知道錯
*你一直都相信自己既選擇嗎?: 1時時
*你愛的人不愛你的話,要過多久才可以不再愛他/她?: 好難講呀-]
*你的初戀係幾時: 中二
*幾歲想結婚?: 吾知
*你對朋友有什麼看法?: 吾同既看法囉-]
*你依家對你前度男友/女友?: 吾明呀-]
*你答完尼d問題之後會做咩啊? : 冇呀-]
*如果時間可以重來: 太好啦^v^

2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


2009-09-03 分類: 未分類

#2009-9-2-#WED
今日系第1日上堂-]
第1-4堂都要走吾同課室-]
第1堂同系視覺藝術
我個組有我*呀琪*文仔*heihei-____-
跟住第2堂同第3堂系家政-]
幫老師做野~好似做工人一樣呀-____-
做完我攰呀@_@
第4堂系電腦~冇上堂-]但系田雞系到勁講囉..呠呠-]
跟住lunchtime冇食野-]
跟住兩堂系班主任時間-]好煩呀~
跟住放學我同呀琪一齊落元朗-]
我地諗住同趙巧一齊去~
但系趙巧上吾到車-]s0佢番左屋企-___-
我地系元廣落車攞[想]~跟住見到呀哥=__=
跟住我地行番想去BUY m記-]
跟住番屋企-]
#2009-9-3#Thu
今日6點幾起左身-]
校車勁慢囉-]頂..
今日第1堂系物理~勁悶呀-]
第2堂系Math~okla
第3堂系人文okla
第4堂系化學~勁悶呀-]
lunchtime冇食野-]
跟住第5堂系英文~okla
跟住坐車落元朗-]
跟住見到呀哥-]
嘍住我去左行千色
跟住番屋企~

2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


2009-09-01 分類: 未分類

#2009-9-1#Tue
琴日我father話Buy 電話比我呀^____^
仲有好多好多好多野呀~勁開心呀
琴日夜晚訓吾到呀-]s0今日好攰呀~
今日6:15起身~跟住6點幾出門口-]
跟住坐巴士~點知勁慢呀..呠呠-33-
7:35先到元朗呀~好快到左-]
一落車見到呀琪同佢兩個細佬`跟住1齊行番去學校-]
跟住送呀琪兩個細佬上去~跟住我地上去
D同學都冇變到-]跟住去禮堂-]
好悶呀~系禮堂坐到我勁攰呀~
跟住有1個小息~跟住同呀琪傾計-]
完左小息~[吊維]唉..文仔坐我後面..呠呠-33-
但系呀琪都系坐我旁邊呀^____^
放學同呀琪一齊落元朗~系元廣落-]
跟住去[晒想]~跟住上番去食味千-]
跟住番屋企~好想打同埋屌某某人囉-____-
呀琪同我講某某人~好撚賤囉-]
爆人地ac~好冇品囉-]
仲要搵人做染仔-]

 

2009 年 8 月 31 日  星期一   晴天


2009-08-31 分類: 未分類

#2009-8-31#Mon
唉..今日訓到12點幾起左身-]
Because 今日系最後日放假~s0訓晏D呀-]
吾想番呀-]今日媽咪煮左意大利麪比我地食~好好味呀-]
跟住同呀琪send短信-]
講左好多野呀~但系吾可以講出黎..哈哈
跟住幫媽咪搬家私-]好攰呀~__~
I    ❤   Dylan Sprouse and Cole Sprouse


 

2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


2009-8-30 分類: 未分類

#2009-8-30#Sun
^今日系我D個月最開心既1日..kaka
今日朝早我隻貓貓咖哩搵我~好開心呀^___^
跟住刷牙換3~跟住9點幾出門口
10點幾去到錦繡~跟住同家姐去百佳睇下有冇野Buy-]
跟住系百佳見到系教會教我既導師-]
跟住我*呀琪*我家姐上去祟[by]
11點幾玩遊戲-]本身有3個遊戲~但系時間關係
s0玩得兩個-]但系兩個遊戲都好好玩
第1個系:吾知點講既遊戲
第2個系:最怏融冰晒D冰
1點幾去左趙巧屋企玩-]
好好玩呀~一齊食~一齊玩-]Good-]
跟住我3點幾走人-]坐車見到嘉Mei>33<
跟住番屋企-]
6點幾睇[Teen Choice]好正呀-]
好掛住Kylie呀-__-
Teen Choice~好正-]
>依家想學打碟呀<
anglababy都學打碟 今日系教會玩既第1個遊戲-]
依家鐘意左Cole And Dylan Sprouse呀..KAKA ^___^