不過係上msn先.再cm:o)XD哈哈哈哈
last day係時候ko d功課,今年清明我冇番...同d人日日係咁出去打波-,-不過到我隻左手開始痛.....仲要力先痛
有冇人同我一樣今日先做,有cm啦
今日都係打波冇咩野做.打cso打到lag機 on9的
d人叫我打機我都唔so佢地-_-
今朝快8點比人叫左起身去放狗,點知個屁股痛得叫救命,想坐一坐點知好痛.早知琴日唔打咁HIGH.(WHAT THE FUCK)
今日打電話問d人打唔打波啦,點知佢話一早打左天日先再打,今日訓醒左boddy jo send左個信息比我,我先知今日係愚人節=0=''