今日開放日要表演朗誦,今朝9點幾先番到去……之後今日練左7小時……【起初聲音不大之後越來越大】!!我耳朵受損,我sosad~~加上比人串- -
今日1點2要去練普通話練到2點幾,之後一個人去買左個3號餐,天日朝早9點要去學校!!!!!!!成日都可能係到,星期一2個test可能ok=_=
最後一日la,咁多位心情點呀,有冇去左邊到玩咁呢?
我仲有d功課未搞掂,有冇人借比我look一look咁- _ -
有的話係msn add一add我
永遠是WWE FANS~
哈哈,昨日諗住去打波,結果都有去到.點知比我撞到黑鬼同佢fd.本來得我一個人打.後來越打越多人.之後我fd到左,4點打到6點幾,打到身水身汗,之後我比人叫左去買野先再冇打.不過真係好high,戈陣又熱又出得多汗,今日再打下先^_^