發現自己每次打波都受傷,同埋好辛苦,加油吧!想高都會受傷.星期五之前要做生物!一時時有得打,但係打打下冇心機!
今日上msn....點知c左陣姐.....一個人都冇!?d人死左?之後出左去打波....回來再c下...得1.2個上..on9的
今日好開心,不過非常累爆,只不過打左陣籃球,已經係咁出汗,可能好熱,不過都唔錯!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日d test 個幾何可能合格.中屎多數合格.正..得一日冇test.. 毛sir佢可能傻左?好奈戈d test都唔比我地?其他戈d一早都比左我地啦!大佬
其實e幾日,我可能有感冒,日日都19度部冷氣機勁無奈...今日我表弟黎左帶左盒爆旋陀螺,好懷舊,2010年發生件事情可能令我有童年陰影....唔再想講落去....