| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 27 日 星期日 
|
琴日唱K好happy  |
分類: 未分類 |
琴日我同mEi、Candi、mAy onE
去左元朗間Nawey唱K
一入到去就超happy..
因為係...
大房
↓

我地得4個人就唱大房
( ↑ 超happy地說 xD)
之後唱棒棒堂既新歌
《說說》
我地4個都好high
(眯眼緯)

↑ 我既早、午餐
勁豐富 xD
我覺得最誇既就係佢地
唱Super Junior D歌戈陣
尖叫到一個極點 =口=
唱完去左影貼..
遲D先po相
就咁
今次要大大大大大既cm 
|
| 發表時間:2009-09-27 11:15 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 172 | »
|