| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 12 日 星期日 
|
| 好飽牙 = = |
分類: 未分類 |
今日出左「貝沙灣」探祖舅父
令令喔
高尚住宅 ><

今朝同完婆婆食完野..
就同婆婆&阿姨&姨丈撘車去「貝沙灣」
去到之後又去佢地個會所食野
勁飽..
跟着就上去祖舅父屋企坐下
之後去數碼港個商場行..
行行下有D口渴
所以去左sterbucks買朱古力奶飲
一杯成$30幾蚊
不過好好飲

下次出街一定要再飲過 >3<
跟著夜晚又去「延香居」食飯...
飽到頂點 = =
肯定肥死 /口\
c0mment plz~
|
| 發表時間:2009-07-12 11:03 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 172 | »
|