| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 15 日 星期六 
|
| 今日好happy =] |
分類: 未分類 |
今朝8:45就起身陪屋企人去飲茶
之後兩個牙姨去攞蛋糕
我同婆婆、表妹、牙妹
就去買野飲
之後就上牙婆屋企開party
今年個蛋糕係「惡魔蛋糕」
勁好食 ><
岩岩先食完個蛋糕..
跟著佢地就話...
今晚去「打邊爐」
我聽完就覺得好飽
之後同兩個牙姨一齊睇
世界女排大獎賽
我地3個勁緊張
仲係到「we哇鬼叫」
哈哈 xD
今晚果然係「打邊爐」
好飽牙 =3=
聽日同yvonne去『緯區大聚會』
肯定勁high
希望可以識多D friends la
要cm牙 \口/
|
| 發表時間:2009-08-15 11:19 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | ... | 172 | »
|