| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 16 日 星期日 
|
| 緯區大聚會 =] |
分類: 未分類 |
今日果然識到好多fd子
識左12個
小kay - woo版主
Tracy - 緯國際版主
丁丁 - 棒黑專國版主
植植 - 丁丁既best friend
阿棋 - 傑煜迷
阿晴 - 阿藍家姐...唱歌勁好聽
阿藍 - 阿晴細妺
Bonnie - 一個好靜既小妹妹
Cherry - 禮物大蠃家
Jojo - 大正妺1號
阿提 - 大正妺2號
阿ta - 大眼美女
今次我地去左旺角間Neway唱K
由1:30開始唱...
我同我既best friend..
yvonne去
未去到前
yvonne送左份生日禮物比我
係一本Stitch既簿&yvonne寫比我既信
勁開心
To yvonne既一句野...
「We are best friend + 緯fans forever」
去到戈陣大家仲好靜
過左一陣就勁high
中途玩遊戲..
送poster
我攞左「我是傳奇」張poster
終於有啦 ><
哈哈哈 = =
6點左右我地走先
走之前影左張大合照
好多好多燈牌
之後我同yvonne去左信和中心行
終於比我買到阿緯條電話繩
開心到爆 ^^
之後就返屋企lu
今日真係好開心
又可以攞到咁多野
又可以識到咁多friend
仲有生日禮物tim
真係好好好好happy
期待18/8
我既生日
+ 同屋企人去唱K
哈哈 =]
18號要同我講生快樂嫁
當然仲要留cm
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
有D白痴 =囧=
|
| 發表時間:2009-08-16 09:05 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 172 | »
|