| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 9 日 星期日 
|
| 阿緯...我決定要一直喜歡你 |
分類: 未分類 |
呢日勁開心
朝早6:30就起左身
7:45去到大埔超級城
今次同緯國際一齊企
等等下
D版主話..
有人無啦啦企左過黎
於是..
D版主開火鬧戈D人
第一次見到D版主咁惡
勁 O 咀
2:00左右
六棒出黎
全場大叫
阿緯見到我塊牌...
仲同我say左3次hello
Andy哥都有黎...
同我say左1次...
我同yvonne勁開心...
之後6棒去左新城個頒獎典禮...
攞左3個獎...
棒棒 ><
D相...
遲D先連黑Girl簽書會戈D
一齊放上黎
風車小巨人 # 愛緯到永恆
|
| 發表時間:2009-08-11 12:12 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 172 | »
|