小Nat<:)★
babiiman88
暱稱: ★小Nat♥Liljay﹍''
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
exam~
^______________^
help me~~~help me~~~...
2011-02-26
2011-02-25
文章分類
全部 (172)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 172
留言總數: 1167
今日人氣: 5
累積人氣: 16776
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 11 日  星期六   晴天


升2D lu`` 分類: 未分類

今朝6:30就起左身lu

約左彩媚&穎雯7:00

再一齊撘270A去上水火車站..

約左伍玥7:45係270等

點知我地去到戈陣先7:30

於是去左7-11買野飲..

買完野伍玥都未黎

點知伍玥7:54先到

跟著我地就話

如果下次遲到1分鐘...

就1分鐘講唔可以講野

如果中途講左1個字

例 : 我.......

就要食少一餐

哈哈 =]

返到去當值

p.s只係叫「早晨..請咩班幾多號」

再比張貼紙佢就得 = 3 =

當當下見到周sir

同佢「爹」左幾句

我足足做到10:30

直到我阿媽黎到

見Miss Chan (好彩 xD)

我阿媽同Miss Chan都比面我

Miss Chan話

我有進步...只係大意左D..

我阿媽就話

而家父母同老師真係好難做...要受脾氣...(講左勁多 = =)

平均分進步左1分  = 曰 =

but整體都ok

走戈陣岩岩好韋sir要出黎叫穎雯入去...

韋sir同我講...

話琴日其實佢係好遠就已經見到我 (囧)

勁 〇

行去撘車戈陣好熱..

所以買左杯思樂冰先再返屋企

升2D Happy^^

~cm plz~

發表時間:2009-07-11 05:11 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]