| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 11 日 星期六 
|
| 升2D lu`` |
分類: 未分類 |
今朝6:30就起左身lu
約左彩媚&穎雯7:00
再一齊撘270A去上水火車站..
約左伍玥7:45係270等
點知我地去到戈陣先7:30
於是去左7-11買野飲..
買完野伍玥都未黎
點知伍玥7:54先到
跟著我地就話
如果下次遲到1分鐘...
就1分鐘講唔可以講野
如果中途講左1個字
例 : 我.......
就要食少一餐
哈哈 =]
返到去當值
p.s只係叫「早晨..請咩班幾多號」
再比張貼紙佢就得 = 3 =
當當下見到周sir
同佢「爹」左幾句
我足足做到10:30
直到我阿媽黎到
見Miss Chan (好彩 xD)
我阿媽同Miss Chan都比面我
Miss Chan話
我有進步...只係大意左D..
我阿媽就話
而家父母同老師真係好難做...要受脾氣...(講左勁多 = =)
平均分進步左1分 = 曰 =
but整體都ok
走戈陣岩岩好韋sir要出黎叫穎雯入去...
韋sir同我講...
話琴日其實佢係好遠就已經見到我 (囧)
勁 〇
行去撘車戈陣好熱..
所以買左杯思樂冰先再返屋企
升2D Happy^^
~cm plz~
|
| 發表時間:2009-07-11 05:11 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 172 | »
|