| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 5 日 星期三 
|
| 好奈冇打Qooza...返學lu |
分類: 未分類 |
好奈冇打qooza lu
3/8
第一日返學..
個miss好令女牙
4/8
第二日返學
感覺唔錯
5/8
ok la
但係好遲唔遲
偏偏要係今日先遲
------------------------------------------------------------- 棒 -------------------------------------------------------------
平時都係12:30就準時放學
點知今日就12:35先放
搞到我遲左
本身今日約左kiki 1:15
約左yvonne 2:00
點知我返到屋企戈陣已經1:20
我勁O
之後即刻換衫去粉嶺火車站
去到太子戈陣已經2:15左右
真係sorry = =
之後再飛的去光輝實業
攞我一直都好想要既
「燈牌」
由於本人&yvonne已變心..
所以我地兩個整左阿緯 ><
仲要一樣嫁
(kiki既)
(我同yvonne既)
攞完燈牌去食野
食完野出旺角
去影貼紙相
期待8/9大埔超級城既簽唱會
我已愛上阿緯
|
| 發表時間:2009-08-05 11:12 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 172 | »
|