今日又係同企鵝番學;冇咩特別xd 最特別ge係. 等車個陣見到個傻仔; 可能佢係ready好去青山XDa_a 過程如下;; 放低書包講''著番3仙;好泠感bo'' 呢d都仲未夠正;;著完3後咩番個書包 話''出發lu~'' 笑左-_- 報告完畢=]