今日係最後一日番正常上課日 好唔捨得ar>0< 估唔到感鬼快過哂2個學期-333- 我會好掛住你地ga 明天就係彤彤生日la哈哈 HaPPYbDay;) hopeUlike我送比你ge生日禮物la ;$;$;$