yeah
之前個QOOZA5記得左個密碼..
宜家又要重新開過
如果5系見''佢''有用開
我都5開吖=V=
baby37
暱稱: ↘▃鐘仔''▂
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
Good bye.
是我不好.是我不堅強
原來走到最後 累的也只...
平靜如水
never say never..!
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 407
今日人氣: 0
累積人氣: 3277
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 1 月 25 日  星期二   晴天


last!!!! 分類: 未分類

ya!仲有一日就放假la,,!!

但系我個心早就飛左去玩la

睇片,踩單車,火鍋,唱K,,

-v-,,,1號就翻大陸,,,

好彩仲有d時間比我系澳門玩多幾日-v-

hoho~~~

堅持.v.~~~~~~



2011 年 1 月 22 日  星期六   晴天


last week~ 愉快 分類: 未分類

鐘仔努力鐘仔加油↖(^ω^)↗

就黎放假啦,,

仲有一個禮拜咋嘛^^

挨一挨就過去了~

跟住就放新年假,,yomanXD

當然,,i need the red packet~

wakaka~~

突然中意側田首感動同埋jay chou首退後-v-

真系好好聽,,hehe^0^

最近心情還是不錯的嘛-v-



2011 年 1 月 18 日  星期二   晴天


你們怎麼會知道我有多傷心. 傷心 分類: 未分類

好火吖,,!!

系米癡線+..

邊有人整日拿以前d衰野出黎鬧人+!!

系,,!我系2個比賽都拿5到成績,,!

甘又點ja!!

你地又5林下點解我宜家整日5想去練波?

你地日日一個系度話我成績點差點差,,!

我第二段已經好比心機追+la,,!

甘我都追番好多la!!

追番10分平均分wo!你以為好易+,,!

甘要追番學習吖,,打波系要放棄一下+la!!!

你地可以林下我感受吖!

一個系度話我打波點差點差,,!

就算贏左都冇句好說話,,!

輸左更加5洗講,,不斷鬧我點差點衰,,!

整日話''唉,,我都5知你打波有咩用,,贏又贏5到,,真系5知你有咩用''

知5知呢d野真系好hurt我,,!

5該,,!系你地搞到我冇曬信心+..!

我最憎有人逼我做呢樣做個樣,,!

你地仲整日威脅我,,話我5點點點就點點點,,!

你地想我點ja,,!

個日心情一5好,,或者弟弟妹妹激親你,,

比人鬧得最慘個個一定系我,,

我已經比你鬧啦,你點用粗口鬧我,點用d難聽ge說話鬧我,,我都已經5出聲啦,,!

我越5出聲你就將d野屈曬落我度,,!

有時明明系你自己做錯都可以屈落我度,,你勁,,我冇你甘識屈人,,

平時整日話我5幫你做家務,

好啦,甘我幫你啦,,你又鬧我呢度點呢度點,,

我5出聲駁你嘴系我5想火上添油咋,,!

我次次出完隊翻屋企,,,我都整日以為你起碼會貼心甘問候我一下吖,,

就算你5問候都5洗鬧我掛

細佬妹錯就系我ge錯?

鬧佢地就要鬧埋我?

好,,你叻,,我5夠你斗,,!我自認倒楣,,!

呵,,我打黎有咩用,我都5知,,借此發洩下,,發洩下我對你地有幾不滿,,!

哭,,有什麽用,,我到底哭什麽,,,哭完了你們不照樣繼續這樣對我嗎..?

呵,我真傻,,,原來這些這些東西,,我只能把它放在心裡,,爛在心裡,,,

 



2011 年 1 月 17 日  星期一   晴天


放假真系好, 開心 分類: 未分類

放假真系好-v-

可以訓教可以玩

-v-啱曬我,,

當然,,不能忘記的是我還要訓練XD,,,

因為就黎學界啦,,!

要keep住我個冠軍^^



2011 年 1 月 15 日  星期六   晴天


解放,,! 開心 分類: 未分類

嗚嗚~~~~(>_<)~~~~

辛苦左6日,,

我終於考完試啦,,!

計計埋埋,,我都5知有幾日系夜晚訓左4個鐘+..

好幾晚都系訓得2,3個鐘,,!

不過,,,,,,,,,,,,,,,,

解放啦><

即系下午由2點半訓到6點,,!

爽吖,~~~

跟住爬起身,

同4個人去睇戲,,!haha

聽日就出大陸,,!

老燕狼死到話要唱5個鐘

咪后!同女神一樣,,!囧,,!!!

好開心吖^^^^^