| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2011 年 1 月 25 日 星期二  |
| last!!!! |
分類: 未分類 |
ya!仲有一日就放假la,,!!
但系我個心早就飛左去玩la
睇片,踩單車,火鍋,唱K,,
-v-,,,1號就翻大陸,,,
好彩仲有d時間比我系澳門玩多幾日-v-
hoho~~~
堅持.v.~~~~~~
|
2011 年 1 月 22 日 星期六  |
last week~  |
分類: 未分類 |
鐘仔努力鐘仔加油↖(^ω^)↗
就黎放假啦,,
仲有一個禮拜咋嘛^^
挨一挨就過去了~
跟住就放新年假,,yomanXD
當然,,i need the red packet~
wakaka~~
突然中意側田首感動同埋jay chou首退後-v-
真系好好聽,,hehe^0^
最近心情還是不錯的嘛-v- |
2011 年 1 月 18 日 星期二  |
你們怎麼會知道我有多傷心.  |
分類: 未分類 |
好火吖,,!!
系米癡線+..
邊有人整日拿以前d衰野出黎鬧人+!!
系,,!我系2個比賽都拿5到成績,,!
甘又點ja!!
你地又5林下點解我宜家整日5想去練波?
你地日日一個系度話我成績點差點差,,!
我第二段已經好比心機追+la,,!
甘我都追番好多la!!
追番10分平均分wo!你以為好易+,,!
甘要追番學習吖,,打波系要放棄一下+la!!!
你地可以林下我感受吖!
一個系度話我打波點差點差,,!
就算贏左都冇句好說話,,!
輸左更加5洗講,,不斷鬧我點差點衰,,!
整日話''唉,,我都5知你打波有咩用,,贏又贏5到,,真系5知你有咩用''
知5知呢d野真系好hurt我,,!
5該,,!系你地搞到我冇曬信心+..!
我最憎有人逼我做呢樣做個樣,,!
你地仲整日威脅我,,話我5點點點就點點點,,!
你地想我點ja,,!
個日心情一5好,,或者弟弟妹妹激親你,,
比人鬧得最慘個個一定系我,,
我已經比你鬧啦,你點用粗口鬧我,點用d難聽ge說話鬧我,,我都已經5出聲啦,,!
我越5出聲你就將d野屈曬落我度,,!
有時明明系你自己做錯都可以屈落我度,,你勁,,我冇你甘識屈人,,
平時整日話我5幫你做家務,
好啦,甘我幫你啦,,你又鬧我呢度點呢度點,,
我5出聲駁你嘴系我5想火上添油咋,,!
我次次出完隊翻屋企,,,我都整日以為你起碼會貼心甘問候我一下吖,,
就算你5問候都5洗鬧我掛
細佬妹錯就系我ge錯?
鬧佢地就要鬧埋我?
好,,你叻,,我5夠你斗,,!我自認倒楣,,!
呵,,我打黎有咩用,我都5知,,借此發洩下,,發洩下我對你地有幾不滿,,!
哭,,有什麽用,,我到底哭什麽,,,哭完了你們不照樣繼續這樣對我嗎..?
呵,我真傻,,,原來這些這些東西,,我只能把它放在心裡,,爛在心裡,,,
|
2011 年 1 月 17 日 星期一  |
放假真系好,  |
分類: 未分類 |
放假真系好-v-
可以訓教可以玩
-v-啱曬我,,
當然,,不能忘記的是我還要訓練XD,,,
因為就黎學界啦,,!
要keep住我個冠軍^^ |
2011 年 1 月 15 日 星期六  |
解放,,!  |
分類: 未分類 |
嗚嗚~~~~(>_<)~~~~
辛苦左6日,,
我終於考完試啦,,!
計計埋埋,,我都5知有幾日系夜晚訓左4個鐘+..
好幾晚都系訓得2,3個鐘,,!
不過,,,,,,,,,,,,,,,,
解放啦><
即系下午由2點半訓到6點,,!
爽吖,~~~
跟住爬起身,
同4個人去睇戲,,!haha
聽日就出大陸,,!
老燕狼死到話要唱5個鐘
咪后!同女神一樣,,!囧,,!!!
好開心吖^^^^^ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 18 | »
|