| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
來不及說再見'.  |
分類: 未分類 |
呢個星期考試,,
好痛苦,,
考左3科na,,
不過,,凶多吉少,,
我的目標應該達5到啦>.<
唉,,唯有繼續努力啦,,!
宜家贏得少少,,要比心機,,!
老燕話我好-.-
因為咩有人追-.-
我5知比咩反應好-.-''
因為我5知我忘記佢沒,
我覺得如果我5忘記佢而投入一段新感情ge話
我好衰,,,
所以我5敢輕易妄動,,,
老燕問我佢應5應該放棄
我自己問自己
我應5應該放棄,,
我知佢宜家好好,,
所以我要繼續祝福,,,
唉,,,問題纏繞我,,
|
2011 年 1 月 8 日 星期六  |
我也害怕孤單,  |
分類: 未分類 |
今日,第二段最後一日上課la,
但系,我仲系好對5住甘訓左一堂,
但系我5記得我訓左邊堂0.0
算啦算啦,
5重要^0^
今朝5記得帶手機翻學,,
搞到好怪 囧
去左溫習,,
楊明曄同老燕整日講鬼故,,
ho,,!激死我啦!><
怕怕!!最憎鬼故!!
|
2011 年 1 月 5 日 星期三  |
說了再見才發現再也見不到  |
分類: 未分類 |
琴日督課聽講座
當然又系關於孔子啦
悶到抽筋-.-''
一開始溫會話,
溫溫下都訓埋-0-
一訓醒,聽到ge第一句話系副校長鬧高一=-=
咩吖,,邊有校長當住嘉賓面鬧自己學校學生+
癡轟線-v-..
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
今日就去永樂睇海洋天堂
李連傑,桂綸鎂等,,,,,
感人+,,,睇到我眼濕濕,,
不過5知點解越睇越頭痛,,
仲好5舒服,,真系睇咩都5好啦-..-''
好辛苦涯到睇完,
林住去澳蛋啦,
點知都過曬鐘啦,,
梗系啦!睇完都6點半lu,,,-.-''
幾驚搞到人地趕5切去練波-v-
好彩冇拖累人地ja,,,
如期趕到wo,,但系我就,,,,,,,(*&^%$#@!~@#$%^& |
2011 年 1 月 3 日 星期一  |
2011 我將用微笑迎接  |
分類: 未分類 |
12月31號個日
系學校嘉年華真系玩到-..-好無奈,,
什麽遊戲嘛(☉_☉)?
跟住同吖清,老燕,女神,大雄出大陸,
我地由細學校出黎個刻開始
玩到2點幾先翻屋企XD
我地去唱K,去吃雪鍋,去倒數,去影貼紙相,嘻嘻
唱K個時其實我都5想+...
我都話5好點個首歌+啦,,系都要刺激我,,
我都5知點解突然d眼淚話黎就黎,
我終於明白上次老燕點解會甘啦,,,,
跟住去倒數=-=
都5知GEM黎左,,!
後來女人話我知原來GEM系漁人碼頭\口/
可惜可惜a!!!
跟住我地去影貼紙相~
女神比我地笑死啦~~爭5到位-v-
反正個日真系玩到好開心啦!^^
多謝你地吖XD
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
呢幾日佢好反常吖,,
不過,,,都令我心情好左0v0
希望會記得應承左我d野啦,,
我都希望呢個系一個轉折點,,!
期待期待^^
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
就黎考試啦
就黎比賽啦
好攰吖會,,!
所以,,我地要一起努力,,!
這是你答應我的!
|
2010 年 12 月 30 日 星期四  |
興奮興奮,,!  |
分類: 未分類 |
聽日系2010年ge最後一日啦,
真系不知不覺吖,時間飛逝,,
回想今年啦,,真系經歷好多,
思想長大了,識林啦,,
不過身高一樣冇變-.-''
聽日嘉年華,
每組買100~120蚊野食,,!
跟住有8組,
甘聽日米有800蚊左右野食咯,,
好豐富吖*v*
聽講聽日d game都幾好玩吖,,
玩la玩la,,,^^
直落\^^/
放低一切啦,,
我會等待完全放低一切那天的到來的,,,!
support me!!!! |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 18 | »
|