今日真係開心啦..
又唔洗排隊...XD**
第一堂中史Miss同死dogdog調左一堂.
呢堂係dogdog上既..***::
但係又見唔到佢既人上黎...]]
搞笑..佢係咪白痴到連上堂都唔記得牙..
不過都幾好..唔想見到佢既衰樣::++
不過好心佢唔黎上堂就唔好叫我地帶書啦""
個袋重到啊媽都唔認得::"!!!!
之後雞腸堂...唉..勁慘...
又要聽帶讀書...個個又訓晒覺覺豬...]]
但係唔知點解硬係要叫我同啊Yu起身囉...
玩針對囉覺得...))又唔俾我訓
哈哈...第一次見到君君訓覺牙..
佢o係度釣魚喎....**^^之後我就正住個頭黎訓..
啊yu望住我..問我係咪訓緊覺..**@@
哈哈..><係牙//好醒牙..咁樣訓咪冇人見到囉."":
哎呀啊諸...]]你醒左好多牙..哈哈..(唔好意c..''o係度讚自己添)
中文堂派左作文..><哈哈..好開心..!!~
我 61.8牙..好Yeah.))不過計埋平均分都係好少咋..嗚.
算啦..依家只希望地理唔好拉低我d平均分咋!!~
死dogdog仲唔派地理..))搞到我鬼死咁驚..
I.S堂我、牛屎妹、君幫Miss抄野...抄得好核突...))-_-
算啦...我放棄啦..不過又可以+平均分一分咁大罷..=.=
P.e堂入hall...講運動會d野...最多三項..最少都係三項..哈$
我諗住唔落場架啦..但係校方話唔落埸要記缺點喎...]]
不過佢地果日都唔得閒理你咁多啦..:::!!各有各做野//.>!!
放學之後首先陪欣去"會"景買返學鞋....
娣就自己放低個袋先再落黎...::
媚打俾欣...佢黎搵我地!!!~~
唉....好少款牙...))好難決定牙...**
欣本身決定左架啦...可惜冇碼-_-...!!
之後我、娣、欣去apm...:::
其實只係陪娣去買袋架咋....!!!
首先去"Funky Gabe"睇唔中...
果兩個店員o係度講我地喎...仆街..]]
唔幫親你啦...當我地白撞架...@@
之後去左Laosmiddle睇....娣睇中左一個..))
之後買左lu..""*ok架...我地覺得唔錯..
遲d我都要買..**諗住新年先買....**
依家冇咁錢住...##今個月D錢差唔多清光lu..]]*
等新年咋....--*都唔知買咩袋好...
我又唔知自己岩咩野袋喎..!!!
之後去左吉之島....我同欣發神經牙....//
之後我吹娣既耳仔一下....**
佢話好痛牙.....Sor牙...!!!
走之後娣一粒聲都唔出....肯定係我啦..]]
Sor牙小嘉嘉........冇下次牙...!!!!!~
之後去還碟...果個人話星期四還喎...""|
冇野牙你..))之前我地借既時候..
問另一個人係咪星期五..佢話係架....!!
想呃我地錢牙...****冇咁易..]]
最後都冇俾返錢佢...算你啦..哈2!!!~~~
返Home lu...'",..!!












