babychu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

        

 

 

2006 年 1 月 19 日  星期四

今日天氣【雨天】

 
  呢兩日既日記牙...**

oo..**))好內冇打日記啦...
好掛住你牙日記...哈2^^__。。
打返今日既事先..++
好野..今日又唔洗排隊啦..
個天對我果然不薄...真係
天助我也牙..鍚晒你..!!
ERS堂個個人都o係度玩..
除左我同啊Yu...
我地兩個都係o係度訓覺覺豬...
好舒服牙...好內冇試過啦...
雖然係好嘈,..但係都訓得著喎..哈...!!!~
電腦堂又係唔知佢講野..個個都當佢唱歌..
我無啦啦唔知發咩神經..o係度唱超人迪士既主題曲..
"銀河唯一的袐密......"
何麗英俾我傳染左..佢都一齊發神經..哈哈..**
Art堂o係度玩...白痴晒lu...>3<..!!
lunch又唔知做咩事...無啦啦又唱晒d白癡歌仔喎..
"我是個茶壺肥又矮牙........."
英文堂既時候..聽錄音機讀書..
好多人都訓到成隻死豬咁...哈..好彩唔包括我..
唔知點解果時我好專心咁聽佢讀野喎..神奇牙~/<<
本身最尾果堂係Goeg架...無啦啦轉左中屎喎..
不過都冇所謂啦..又係o係度訓覺..唔緊要啦..一陣咁多姐...!!
放學個死dogdog上黎留堂..頂佢牙..
抄書喎...仲愈講愈多..癡線的..!!!!!!!!!!!
今日就咁完左啦..~~~~~~

18/1
今日唔洗排隊牙..落雨牙..哈2...
開心屎我啦..&&***))_
不過諗起成績就慘到爆啦...
派左好多科啦..不過.都死左唔少科牙..
好傷心牙...我喊啦..我已經盡晒力架啦..
點解得出黎既成績係咁差架...
中文果個死人Miss Chanchan仲叫我反省下喎..
頂你咩...依家我已經好唔開心架啦..
你仲咁黎Hurt我...衰唔衰d牙.!!!!!
依家派9科炒5科..衰晒啦..
唉..我依家公佈我既成績先啦..

中文:46
英文:35
數學:34
中史:40
西史:53
普通話:66
EPA:64
科學:46
宗教:76   <-最高分牙..
地理仲未派..***
依家平均分好低牙..好彩..緊緊合格**
算啦..唔好再提成績既事啦..諗起都想喊牙
放學好好笑牙..笑到我肚痛..收唔到聲..哈哈哈
之後我地去左安田既平台坐...哈哈..又係好好笑波...
我地係咁幫啊欣改花名..
例如有:fly鞋yan、祝依欣、祝英台...
有幾句野係講欣&牛屎仔架...
"fly鞋yan    祝英台..
   低B仔       梁山伯.."
合稱「梁祝」...**幾襯牙...!!!
之後俾我發現有一對情侶o係度"依泣"..
仲好過睇"器"牙...呵~~!!

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
我黎架..**


暱稱: ○'`\'*Flora
性別: 女
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
同我傾下計啦**
最近三個月尚無任何留言
      
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 93 | »