babychu : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

        

 

 

2006 年 1 月 13 日  星期五

今日天氣【晴天】

 
  兩日既日記

今日9:00起身..**
仲好眼訓牙!!~><
晏就欣黎左我屋企一陣...
打左一陣機..
我啊媽就返黎啦..掃興牙..))
落去租碟睇..
我租左[藉著雨點說愛你]..
人地話幾好睇..咁我就睇下啦..
之後落去滙景行..//
欣買左件"嬲"..我一樣野都買唔到..
之後我地好悶..一尾o係度遊街..
行行下見到曉宜喎..
我望左佢勁內先見到我..失敗牙..
之後地鐵站一日遊...
又見到葉志威...成日出街都見到佢既..!!
行行下咁岩有一部電視..
播緊[新裝追女仔]..好似幾好睇咁.|
欣即刻去借..**又有喎..哈---*
果時欣問緊野..我o係度睇碟..
突然有一隻狗跑過黎..嚇到我跳起..
個主人望住我..
岩岩以為係個細路所以先冇走咋..
好恐怖牙..!!><
好啦..打返琴日既日記先!!!!!!!!!

12/1
今日終於都考完試啦..好開心牙..
aa..唔好咁快開心住..
幾多分都唔知..遇左今次實死好多科牙..
算啦...考都考完啦..唔好諗啦..
只好怪溫書成日都發夢啦....
如果我有超能力就好啦..))
唔洗溫書..幾好牙..::
算啦...真係只係一個希望黎咋..
咪再發夢啦諸愛芳__醒啦喂!!
世界上係冇免費午餐架..~~!!
好啦..講完廢話..入返正題先..
考完試之後__欣、娣去租碟..
我、君去惠康買飯.我買俾我家姐架..
我地買完佢地都未搞點..
之後我地上去搵佢地..
搵唔到岩心水..算啦..走人lu!!!
之後返屋企坐陣先同欣去唱k..
諗住行去觀塘架..我突然改變主意..
搭MTR__行落去既時候撞到牛屎妹&葉翠珊..
佢地話牛屎仔o係下面..
我專登+快腳步..希望欣撞到佢..
真係太有緣啦..俾我地撞到喎..呵
欣狂避佢..佢地同zita & onyi一齊出去唔知邊度..
zita佢地行右_欣就拉住我過去左面..怕羞喔~!@@
呢d咪就係叫做天意囉..明明係走路..好彩我改變主意咋..
欣你要多謝我啦..哈2..***:
去NAWY唱..可惜佢地LUNCH Full晒..
算..橫點我地都唔多like o係度唱..
勁多食煙喎...妖..最憎人食煙架啦..
[注:同我出街..警告你地唔好食煙..]
臭蚊蚊..嘔牙..!!!
之後我地去Green Box_,,
唉..都係Full左..算...唱Hapi hour@@
2點先有得唱..我地等你.!
我地去吉野家食野..食到1:30度返上去坐下等..
勁多基考生去唱喎..有d人仲認得我地係F.2添..!!
欣帶左身份證&學生證..有會員卡喎..
但係我地唔知用黎做咩..就問果個女人..
佢答得好細聲..聽唔到牙..講多一次牙唔該..
佢好似好唔"內"煩咁..講得勁大聲..癡線的..
服務態度勁差..*都係nawy好牙..!!
到我地啦..唱唱下有兩個人[其中一個唔知果定女]撞門話入錯門喎..
信佢..至奇牙..仲有第二次架..第二次多左幾多人.
佢地話:「兩個人牙..咁悶..不如我地入埋黎一齊唱啦.好冇」..
我同欣都勁無奈..都話「唔洗啦」..勁唔鋸喎..同你地好熟咩..
岩岩搭life同我地一齊搭..肯定特登黎搭訕架..!!
我地本身唱2:00至5:00架..跟住後面冇人唱..
我地一直唱到7點幾..勁唱Twins d歌..
特別係一時無兩牙..重複唱左十幾次啦..熟晒牙!!
唱左5個幾中..冇晒氣啦..聲都沙左小小..下次再黎過..!!!@@
但係最好o係summer唱好d..
因為冬天成日都病..唱歌會好辛苦架!
返到屋企..見到一個勁"那"型既人..
原來係啊哥既啊sir黎架..成 1都聽到佢既大名..
今日都終於見到佢啦..佢個樣真係嚇死我牙..
唔洗咁勁牙...家訪添..佢呢個人出名啦..[煩牙]!!

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
我黎架..**


暱稱: ○'`\'*Flora
性別: 女
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
同我傾下計啦**
最近三個月尚無任何留言
      
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 93 | »