好野.. 終於考完試..
正招兵買馬.. 得閒一齊去打麻雀.. 要同我講喔*
畀愛情搞到好亂.. 唔理佢.."
今日.. 同 君..莫..文.. 一齊去影貼子相.. 都幾令喔*
28號去睇戲.. 亞媽畀我去喔* 好野.. 考完試真係咩都好d既"
kai琦今日又幫我搞好個blog.. 等我唔洗禁煩.." 好多謝kai琦"