..!!﹏火影忍者 ×"lll
NaRut0++SasukE--sakUrA'
2007 年 4 月 14 日  星期六   晴天


討厭 分類: 未分類

唉...又係星期6!!!

我同慧儀最憎就係星期6...因為星期6好鬼忙呀!!!

11:00要去大圍補英文

3:00要番小學學小提琴

5:15要去中心學鋼琴

唉...!!!好忙好忙好忙呀!!!!!

今日最慘既係我最最最最憎既人~~伍太o黎左我屋企...佢好煩嫁...又煙尖....最中2係睇馬!!!

星期6真係好好好好討厭呀!!!

 

 

但係有一樣野係好好既....就係係小提琴班個時好好玩嫁...人人有講有笑!!!

我地今日幫人地改左一個名..叫"cool boy"

因為佢成日都唔出聲....好cool嫁!!



bad_love
暱稱: 儀..``*.:!碎的淚璃×"]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
為左目標!
我好亂..心情'
我真系吾之要點做丫!
我吾中意你*
2008-02-28
文章分類
全部 (84)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 13
今日人氣: 0
累積人氣: 922
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed