唉...又係星期6!!!
我同慧儀最憎就係星期6...因為星期6好鬼忙呀!!!
11:00要去大圍補英文
3:00要番小學學小提琴
5:15要去中心學鋼琴
唉...!!!好忙好忙好忙呀!!!!!
今日最慘既係我最最最最憎既人~~伍太o黎左我屋企...佢好煩嫁...又煙尖....最中2係睇馬!!!
星期6真係好好好好討厭呀!!!
但係有一樣野係好好既....就係係小提琴班個時好好玩嫁...人人有講有笑!!!
我地今日幫人地改左一個名..叫"cool boy"
因為佢成日都唔出聲....好cool嫁!!
|