今日,去完果個白痴節目之後.(係一間一d都唔好玩,只戚係後各同佢玩左震左....)
8點中~要去學琴,去完學琴之後...
見到只9 好想抱佢番屋企 就兜左個圈去搵只99la......但兜完個圈之後,只99就冇左lo....真可年!!!