今日,完全冇同佢傾計,連一眼都冇望到.但唔緊要呀.!我今日過得超開心.~!
因為知道6月9日考樂理!!考完之後,都唔使星期3唔得閒lo~~好開心呀~~!
以後就可以同凝佢一齊放學~~!
但係....小息好悶!!1d野都冇做過!!
LOVE万岁!!!