今日換畀個電話....k550i..好Q開心.
但有條件.....唉~~!
同人係msn玩粗口罵戰......超激..
但唔係玩左好耐,因為果條低能白痴仔嬲.離左線....
其實你我講粗口鬧佢先.但係係間接鬧我先!!!!!
我唔鋸就鬧佢囉..!
我同句句粗口,冇1句唔係~~!(低能白痴計左內)
好激好開心..~~~!
LOVE万歲~~!