今,同2個人傾過msn.李佩琳and陳仲康.
李:佢係個msn入面令到我超無奈囉!!
佢笑我係msn d字好傻,但我問佢,佢又講唔到我d咩傻......超勁爆無奈!
康:佢問我,我個名係指邊個...
我就叫佢估la~
佢就話:
講la
我:估la
.....
就係禁,我講在"估la"7次,佢講左"講la"10次呀!!
之後果d就唔講la....有排講呀!
點唔知陳仲康佢之後勁係到叫我講果個人係邊個??我都唔知佢禁想知做咩??
佢話:
你唔講到我就封你!
我:下.....
佢之後就勁係到估人.......估到最後,佢估自己.......
跟住我同佢講:
.......
無言中
過左震,佢無反應....我問佢:
你出左街咩?
佢:
no
打椰
打機
(....同我一樣 又係成日打錯字)
........聽日就係la.......快d到星期6la
快d快d!!!!!
|