今日,係要去文藝晚會既.(3點中番到學校)但係我,莫靜儀and黃穎文就係12點中出左門口lo~!
我同黃穎文一齊去莫靜儀樓下先,我打畀莫靜儀:
莫:喂~
我:莫靜儀,你同我快d死落o黎呀.....!
莫:吓??下面呀???
我:唔係下面唔東上面呀!!!
莫:o....等等我囉!
公園:
係公園玩左震先番學校la......
玩千秋個時,黃話:
e~~!有個心入面有個吉儀喎!(個吉字寫錯嫁!!)
之後我就勁係到搵搵有冇其他..之後,搵到e d
1.有心入面有康儀.......(佢有女嫁la!!)
2.康想溝儀....(死.....好白痴姐)
3.康"心"琦
(1.and2.睇到到眼冤呀~~因為佢有女la!)
係文藝晚會個時:
我地超無奈禁係到睇.....(其實係係到聽mp3,食糖食香口交,傾計姐)
到我地出去la!
歐陽佢個個表演因為時間既關係畀人cut左.....真可年!!
我地個合唱團都係因為時間既關係畀人cut 左只歌呀.....陳sir因為禁差d喊左出o黎呀!!
我地上到去之後,唱"在晴朗的天空下"la.......本來係唱完就走...
但係個團長無端端唱"somewhere over the rainbow",我地只好跟住唱la
唱左一半d人就走,個團長話:
只歌未唱曬,不如唱埋佢la!!
但係d人好無情禁走左!!!
走時見到陳sir眼紅紅禁,佢話:好感動!忍唔住!!
我d眼淚當堂湧出o黎..但可能係個香口交la....
我就勁係到咬,勁係到咬,所以我d眼淚都係畀我忍住左,冇流出o黎!!
果時有好多人都喊左啊!
我想快d到星期6呀,.....因為佢囉!
|