..!!﹏火影忍者 ×"lll
NaRut0++SasukE--sakUrA'
2007 年 4 月 19 日  星期四   晴天


1)見到d野 2)文藝晚會 驚訝 分類: 未分類

今日,係要去文藝晚會既.(3點中番到學校)但係我,莫靜儀and黃穎文就係12點中出左門口lo~!

我同黃穎文一齊去莫靜儀樓下先,我打畀莫靜儀:

莫:喂~

我:莫靜儀,你同我快d死落o黎呀.....!

莫:吓??下面呀???

我:唔係下面唔東上面呀!!!

莫:o....等等我囉!

 

公園:

係公園玩左震先番學校la......

玩千秋個時,黃話:

e~~!有個心入面有個吉儀喎!(個吉字寫錯嫁!!)

之後我就勁係到搵搵有冇其他..之後,搵到e d

1.有心入面有康儀.......(佢有女嫁la!!)

2.康想溝儀....(死.....好白痴姐)

3.康"心"琦

(1.and2.睇到到眼冤呀~~因為佢有女la!)

 

 

係文藝晚會個時:

我地超無奈禁係到睇.....(其實係係到聽mp3,食糖食香口交,傾計姐)

到我地出去la!

歐陽佢個個表演因為時間既關係畀人cut左.....真可年!!

我地個合唱團都係因為時間既關係畀人cut 左只歌呀.....陳sir因為禁差d喊左出o黎呀!!

我地上到去之後,唱"在晴朗的天空下"la.......本來係唱完就走...

但係個團長無端端唱"somewhere over the rainbow",我地只好跟住唱la

唱左一半d人就走,個團長話:

只歌未唱曬,不如唱埋佢la!!

但係d人好無情禁走左!!!

走時見到陳sir眼紅紅禁,佢話:好感動!忍唔住!!

我d眼淚當堂湧出o黎..但可能係個香口交la....

我就勁係到咬,勁係到咬,所以我d眼淚都係畀我忍住左,冇流出o黎!!

果時有好多人都喊左啊!

 

我想快d到星期6呀,.....因為佢囉!



bad_love
暱稱: 儀..``*.:!碎的淚璃×"]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
為左目標!
我好亂..心情'
我真系吾之要點做丫!
我吾中意你*
2008-02-28
文章分類
全部 (84)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 13
今日人氣: 5
累積人氣: 928
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed