..!!﹏火影忍者 ×"lll
NaRut0++SasukE--sakUrA'
2007 年 4 月 17 日  星期二   雨天


點解既???? 驚訝 分類: 未分類

今日,打table tennis既時候....得4個學生(+埋我)同2個亞sir(一個學生同亞sir打緊波)

.......姐係冇人同我打波囉!

我就去左後面個足球場睇d男仔踢球la.......睇左震...."李+寶, 潘+希, 吳+其, 李珮琳"o黎左~!

佢地上o黎之後,攞左一盒野上o黎....and then 我過左去睇睇la~!......問人咩o黎......

佢地話係........果d野la.......(唔想講呀~!~!~!畀個提示大家,果樣野只係男人用的~~!如果唔知...留言la~!)

我地即時話超嘔...我走左......佢地開左個盒.....周圍掉果d野....嘩~~超嘔呀~!~!~!我仲睇到...有一個掉左落街呀......so變太~!!

之後我去打table tennis(唔知打冇串錯...)果時真係笑鑤我個嘴la......

亞"孔雀"攞左亞"張子風"果快拍......("張子風"唔係到)

之後,佢甽我睇水....亞"張子風"番o答既話,就叫佢,.....

之後,有2個男仔出左去飲水.,.,.,.,.番左o黎果時(開緊門)

 

我就唔知點解就話.........佢番o黎la....

(果時亞"孔雀"係好後,o岩o岩係對門前面)

亞"孔雀"超惊......畀我嚇一嚇........成個人彈起左......

果時真係笑爆我個咀......

 

過左一震...又冇人同我打波..我就出左去睇d男仔打波la......(都唔可以話好好睇)

但可能無聊la.....就想留係到(又或姐有其仔原因...)

之後.,陳仲康走左.....我又諗....好似e+都40分lo...仲有4個字就完~~都係番去打波lo..!!

之後....係入面見住佢走左.....過左震亞"張子風"入左o黎....因為我去拾波...見唔到亞"張子風"入o黎.....so冇話畀亞"孔雀"知~!

之後,亞"張子風"見到"孔雀"攞左佢快拍...就打佢(玩既姐).....果時我真係笑到收唔好到聲呀.....(諗到都想笑呀!!哈哈哈哈~!)

亞"張子風"出左去飲水.....我同亞"孔雀就拉住對門唔畀亞"張子風"入...(一震之後我同亞"孔雀出去)..但亞"張子風"好白痴禁~~推~~對門~!!!!係""""推"""""(推係開唔到門嫁...哈哈哈~!!!)and then.....我同亞"孔雀"都笑到碌地!!!

50~55分時,無神神聽到陳仲康把聲....之後我以為係錯覺la,so冇理佢~!

00~05分時,走了......幫亞sir 拾左1~2個波時.....覺得有一個唔應該係我地個場到出現既2個人....("陳仲康"and"呂進希")

我即時呆左.........睇住佢地2個....話......."呀~~~見鬼呀~~!點解你會係到???你唔係走左既咩???....."

(冇反應).......過多震.....夠中....我地走la....就同佢地成班人乘"live"......對門快"生"我就入la...(其實未"生")

亞"黃永俊"就推住我個膊頭...唔畀我入.....(都係畀我入左....)之4,有一條友(唔講都知係邊個la~!)話....."非禮???你先頭禁樣禁樣喎....""跟住就成班人係到講,......(2個字講曬....白痴)

 

出"live"後,就自己一個走左lo..!



bad_love
暱稱: 儀..``*.:!碎的淚璃×"]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
為左目標!
我好亂..心情'
我真系吾之要點做丫!
我吾中意你*
2008-02-28
文章分類
全部 (84)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 13
今日人氣: 12
累積人氣: 984
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed