今日,我諗係我一路以來最開心既一日!
因為,今日係我地調左位既第一日,
黑煞佢又冇番.所以..........
天堂陳仲康成日都同我地玩la!!!.....我地兩個又係到互串喎~~~真係開心死la~!
地獄李+琦佢時不時係到玩我.....(我都唔知佢係唔係有少少變太...(姐係暴力狂))
今日係英文補習時.....好似好頑皮也(我以後唔錦la)
係果時(補習)係到食野.........突然miss cahn 入左o黎......嚇死我呀!
問邊個係到食緊野??(我係到食緊)
當然la......我一定冇認la......但我唔知佢(miss chan)聽日會唔會話琴日邊個食過野??
好惊呀~!
唉!陳仲康今日過左天堂......以後就要過地獄lo....
|