今日,本來都唔想出街嫁.....但無神神畀人叫左出街喎!!!之後,我地閒左去大埔超級城...我亞哥講....大埔超級城係3:00會有"十分愛
~遇上"喎!!!
之後,我地話未到3點...去左睇其他野la......
之後,我地話就快夠中...就去左睇...
我亞哥講唔得閒,so 番左屋企先
我亞媽又話等禁耐都唔出o黎...so佢去左買野....唔睇lo
之後只有我係到睇.....
等左好耐(大約有3個字~半個中)佢地出左o黎
有:鄧麗欣la....方力申.....森美....張敬軒.....仲有2個唔識既女仔
佢地一出到o黎成班人係到叫.....嘩~~有如演唱會呀!!(其實佢地多數都係為左鄧麗欣同張敬軒[唔知方力申有or森美有冇份]叫既姐)
最唔順氣既係d人一出o黎....我左後邊有個人超係到推....想擠去前面.....(我差d畀佢推倒也)
我右前面就有一個亞嬸係到撥"線"喎!!!但係佢d頭皮撥曬落我到......可能睇lee d就係禁la!!!
佢地出o黎之後:
1)主持人講左一大堆廢話(我覺得)
2)玩games~~說話and動作
3又係玩game~~印唇印(超無聊~~!)
全部我想 佢地出左o黎唔夠半個中!! -口-"
|