去左陳陳屋企做功課,做完玩~!玩後閒雷走....
番到屋企,開msn,睇到好多人on左,唔同上午一個一都冇..
同佢講:
係唔係打緊機...你呀?
佢:
做緊功課
唔好煩
(大約既意思)
我:o....(打禁多次既..) 88
好無奈,覺得好似畀人鬧......!!