今日.搭火車去 大圍 補習
自己一個 企 係到 覺得:
好單 好寂莫 好想搵個人陪
之後又諗:
佢會唔會係我後面呢?
諗諗諗...
出火車果時..見到右邊果個男人...笑爆我個咀!!
佢 個 頭 同 講告 果個人 個人一模一樣...
前面冇 頭髮 後面有條長辮
同古代果d頭一樣.....睇完之後.睇爆我個咀..
一路行 一路笑(偷笑)
知左 2588 8888 e條友係邊個..
係:
蘋果客貨車中心.....我屌 佢係唔係低能嫁...差d淚我畀人扣分!!!好彩果時我係 震氏 家族 入面既綠鑽 姐...唔係 畀人告左唔知咩事!!
聽日..打冰冰波...加油加油!!
|