今日,冇神神.佢地o黎左我地到打冰冰波..冇神神畀佢叫做"肥婆"...唔鋸...之後..我就叫佢"小白臉"(係MSN2叫佢"傻瓜小白臉")
=.=又叫我 亞沈.......好無奈....我又唔肥..又唔老...係玩我牙??
知道 "呂進希" 坐係kai 琦前面..kai 琦坐係 剪毛 前面.."呂進希"同我講:佢唔知Miss Chan 係唔係玩佢....
唔知我同邊個坐呢??
無奈..... =.= 係MSN又爆粗...但唔係我爆..係佢爆.....有冇一次係MSN係唔鬧交....唔爆粗...唔鬧你??
無奈既一日......
表情 =.= and = =" 無奈到極(點)
|