今日成日都冇人打過比我,,,,,,,,,好悶
中午果鎮去銀座買書包,行左勁耐,終於buy到la,,呵呵呵..不過好似唔係太令.....
成日都好悶...............................................................
今朝成日都冇人,,係咁打機,好悶,本來色約我去打波,不過我冇去.
今日家長日,我唔想見到d人,無謂到時咩咩啦,,,所以我冇去到.
成日係home打機,我媽返泥時話我考得太差,名次唔足以升中三,,可能有人聽到會好開心la,我知到既已經有三個-.-.我驚我真係升唔到中三,今次考試有好多人好高名次.
今日心情唔係太好,,,,,