今朝9點幾就起左身,,,打左陣機..........
色本來約我去打球..但係阿爸返左,所以冇去..

因為冇去打波,,所以我成日都係到打機......打得太耐,,完來都好悶,,,,,,,,,,,但你冇辦法,因為太悶

食完dinner之後,,,同色icq,,,,,原來佢開左個日記.,兩日都唔夠.,都已經有六十幾人上個,,我果個開左成一個星期,都係得七十幾個,,,佢問我點解得咁少人上過,,我都唔知點答,,我就話"因為我已經冇人理魯,,,,d人玩厭左我魯...唔理我al~~~你就好al,,,咁多朋友,,,,,,,,,萛al,你同我始終唔同...."我唔知我講d野係唔係真""""但係好多野都令我相信係真,,我唔想係咁............

失去左既,,,就係失去左,,,可以返泥o既機會,,可以話係零......................... |