今日係主題班會,所以我同色朝早要拎勁多野返學..天氣又凍,搞到我地就死=="

返到學校冇耐,就去早會.,凍得泥又要比人串==(我個頭!)
小息同午饍就係咁唱歌,准備主題班會之後d野.....
中文堂就最好笑,林sir問我地對d廣告既意見,好鬼好笑,我即刻話"快樂牌通心粉,'可可石','可蛋牙',食落去爽到蛋起~,呵呵呵
"好好笑.....
數學堂果鎮我同色and廋陳坐o係後面唱歌,班girl都係~~最後果堂,小食會=="得可小野食==!!!
食完之後,到我地出去唱歌....可緊張啊.....不過好在肥陳同girl都有唱^^"~
放學之後,去左蚊屋企,係到唱歌同打牌^^"好好feel~~~
|