今日第一日返學,因為起身時間唔習慣,所以好眼訓
...
跟住去到色屋企,神咁早就抄功課==真係佩報,,,佩服.................
以我地行返學校既龜速,返到學校門口就打鐘.......................-,-
頂~~~~一返到學校就比奶旺p....=.=仲比主席bd打左幾野...
lunch冇野食,小息拎左三文治上泥,一上到泥就比何sir罰企=.=
頂~~我頭先先上泥嫁,佢地唔安靜我冇計綻=.=唉~生係2E人死係2E鬼..
家政堂串如花,比佢SM=.=E臣~~~~~~=.=鬼唔望你去死,搞到我比人SM..
放學本來要去見丘SIR,不過冇去,,,,,聽講旺同PIG GIRL又比人SM,,,,,仲要話好爽
唔去搵丘SIR就去阿旺到打波,今次仲叫埋朱女去天....去到打打下又唔知WHY搵到個籃球
|