今朝勁早起身睇軍曹(白痴青蛙=="),都幾好笑啦...................^^"
lunch出左去食,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,勁貴=="
下午係icq有個女仔add我,,,,,咁就識左佢喇....^^
跟住下就同如花係咁哈哈哈,,,,呵呵呵咁就過左半個下午.............-,-
成日都幾好啊...啊~~~~~
呃.....估唔到成個假期,真係冇一個人留言-,-,,
尋日返左泥,好┌.....疲倦=="今朝十點幾先起身,,,,
朝早一開機,色神就第一個ADD我,問我係唔係返左泥,5..,,真係夠朋友喇,,,,,,,,,
lunch果鎮係到串阿丸,因為我開左4,,,,5個icq add佢^^"
跟住成日都冇野做,,,,,,