呃............今朝又係勁早起身,,,,,,,又比阿媽叫左去溫書=="
lunch online 果鎮,係咁有人add我,叫我記得今日去柔道...///小貴仲要我1:00p.m出門口去打波,我又唔去得,,好想去啊=="
成日係屋企,又唔出得門口=="就快悶死,其他人就好啦,,有得出去同朋友玩,/....
係屋企等到4:00,,出左去體育館,等佢地泥學柔道^^"又等左一個幾鐘-.-"
今次學柔道冇咩新野學,唉..肥陳變態嫁~~ 同佢玩親柔道,都比佢整死,,,我條腰好鬼疼啊,,,,
今日因為校慶所以放假......呵呵!!!
今朝勁早起身,阿媽話12月尾要大考,所以叫我去溫書=="
溫到食lunch,之後都冇野做,睇電視....好悶==
緊住打機.....打左一陣,阿媽又叫我去溫書=="
成日都係冇野做.....