每日做既野都係重複........重複
妖..........日日做埋同一樣既野.......
尋日同人鬥波...我一入左第一球就即咬柴.........頂....今朝行路都仆下仆下咁....-.-
今朝早左好多起身...8點幾就起左喇!!
溫完書又係去打波.......我同幾個牙叔鬥射罰球....呵呵...好開心^^"因為我win左佢.......
不過今鬥唔倒波.......隻腳痛到死!!