-* 比FD話我痴線-33-
-* E+我番份parttime
-* 一份係日本料理-33-
-* 一份係k埸=___=''
-* 話辛苦又吾係..話吾辛苦就假既=___=''-
-* ha....今日又要番工啦-3333-''
-* 都係去搵大王先...
-* 在吾去比佢屌死=____=!!''
-* 佢等左我几個中啦,,,-___-''
-* 7點几起身..換3..化妝..
-* 8~9點其他姊妹都上埋黎~''
-* 搞搞搞9點几d兄弟上黎踩埸~ @w@''
-* 起搞笑~''真係好搞笑嫁..最衰你地吾在埸..如果吾係實笑死你地..
-* 之後過男家...好似遊花園咁..
-* 健華→發電廠→水唐→漁人碼頭→MGM→觀光塔→媽閣→16浦→水上街士→口福館.....
-* 到左又係釘茶......(閱讀全文)
-* 2009-4-30
-* 冇訓過神早留流流同B姐番左3育食早餐..-VV-正~'
-* 跟住就出大陸按左2個中摩-0-'正...-VV-爽YY~2點几~
-* 跟住去洗頭...然後行街=VV='
-* 買野聽日用-33-''收穫不差..
-* 介指~''頸鏈~''腳鏈~''耳環~''跟住諗住去食野.........(閱讀全文)