"好好珍惜還會叫你全名的朋友" 這句話, 是在看雜誌的時候無意中看到的.
用心想一下, 現在的你, 身邊的朋友誰還會在叫你的時候直呼你的全名?
可能會是小學同學, 中學同學.這些時光, 就是很清純的感覺,友情是沒有夾雜著金錢瓜葛,
愛情敵友等等的關係...朋友就是朋友, 關係就是這麼簡單。
兩小無猜的, 可以跟你一齊做又天真, 又傻的事, 不為甚麼, 就是為了快樂;
你有困難, 朋友大力拍你膊頭......(閱讀全文)
近日冇乜心情打blog,,,,不好意c啦...
14號戈日...2點几去學會計...個miss講d野都几2明...
但係成本書都係英文....完全睇吾明....汗-333-
好多英文要背...點算-3-''照抄戈d我就識-___-寫左落去都吾g乜黎既...
我格離個女仔因為睇吾到個miss寫乜問我借黎睇,,,我心諗我都吾g自己有冇寫錯...
佢見我寫哂問我借...借比佢又吾係吾借比佢又吾係...最後都係比左佢睇-333-'''......(閱讀全文)
有個男孩子跟女孩子表白;
女孩子這裡回答:「你不覺得,當朋友比情人更好嗎?」
男孩子搖頭。
「當朋友可以是一輩子的事情,但是當情侶卻很可能稍閃即逝。我不想失去你。」
男孩子從此以後陷入了極大的矛盾中間,什麼是不想失去你,卻又不能做情侶?
還是這個根本是世界上其中一個最婉轉的拒絕答案?
如果根據這樣的邏輯;
男孩子下次跟另一個女孩子提出歡好之類的要求,大概會得到:「你不覺得,睡覺比做愛好嗎?......(閱讀全文)