..
[` T3aR .°
.°* Wh0 can f0r m3, and sh3d sil3n+ Ra!n. °*。..''
.....`' b!+ by b!+, le+ m3 f0rg3+ l0n3l!n3ss. ♥..ˇ___!'*
bakayazo
暱稱: [`♥ 淚.°
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
`♥【ミク時計】
好友名單
`♥ 膠布
`♥ [牙籤B"
`♥ 霖
`♥ 熊啤啤
▒_小彤°* (denice)
`♥ 龍哥哥
`♥ 蝦餃欣
`♥ [L.K.°
`♥ 士油麗
`♥ [鳳爪琳!'
`♥ 男人= =
`♥ 小蚊蚊
`♥ po×2
`♥ 死蠢
`♥ 泡泡
`♥ [wing姐-!
`♥ yan
2009 年 3 月 17 日  星期二   晴天


`♥ 珍惜還會叫你全名的朋友!? -] 分類: `♥ - ]

"好好珍惜還會叫你全名的朋友" 這句話, 是在看雜誌的時候無意中看到的.

用心想一下, 現在的你, 身邊的朋友誰還會在叫你的時候直呼你的全名?

可能會是小學同學, 中學同學.這些時光, 就是很清純的感覺,友情是沒有夾雜著金錢瓜葛,

愛情敵友等等的關係...朋友就是朋友, 關係就是這麼簡單。

兩小無猜的, 可以跟你一齊做又天真, 又傻的事, 不為甚麼, 就是為了快樂;

你有困難, 朋友大力拍你膊頭......

(閱讀全文)

2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


`♥ 番學-0-..? 分類: `♥ 日 記 仔 - ]

近日冇乜心情打blog,,,,不好意c啦...

14號戈日...2點几去學會計...個miss講d野都几2明...

但係成本書都係英文....完全睇吾明....汗-333-

好多英文要背...點算-3-''照抄戈d我就識-___-寫左落去都吾g乜黎既...

我格離個女仔因為睇吾到個miss寫乜問我借黎睇,,,我心諗我都吾g自己有冇寫錯...

佢見我寫哂問我借...借比佢又吾係吾借比佢又吾係...最後都係比左佢睇-333-'''......

(閱讀全文)

`♥ 不想失去你而不愛你 - ! 分類: `♥ - ]

 

有個男孩子跟女孩子表白;

女孩子這裡回答:「你不覺得,當朋友比情人更好嗎?」

男孩子搖頭。

「當朋友可以是一輩子的事情,但是當情侶卻很可能稍閃即逝。我不想失去你。」

男孩子從此以後陷入了極大的矛盾中間,什麼是不想失去你,卻又不能做情侶?

還是這個根本是世界上其中一個最婉轉的拒絕答案?

如果根據這樣的邏輯;

男孩子下次跟另一個女孩子提出歡好之類的要求,大概會得到:「你不覺得,睡覺比做愛好嗎?......

(閱讀全文)



文章分類
全部 (117)
`♥ - ] (50)
`♥ 冇聊野=_= ] (9)
`♥ 日 記 仔 - ] (51)
`♥ 台灣之旅 - ] (2)
`♥ 泰國之旅 - ] (4)
未分類 (1)
最新文章
2010-10-18
2010-07-24
2010-07-24
有一種人…他們很傻…...
頂=3=''
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 463
今日人氣: 8
累積人氣: 4931