-今日零晨1點几鐘比電話嘈醒左.. -出左去同fd食,, -之後去左呀wing屋企飲酒= ='' (汗 -6點几個個都訓哂= ='' (悶... -之後就係到睇小說= ='' 睇完之後就出左去搵fd -去左小泉食野-0-.... -本身應成左接雲b放學嫁... -但係之後同個fd興致勃勃出左大陸'' x '' 骨 同洗頭... -仲行左陣街,,,超累..我地都累到要死了- - ......(閱讀全文)
- 好奈冇打blog了... - 因為去左旅行... - so,,,冇得打-w- - ha有冇人掛住我呢~ - 這次旅行還芣錯啦~
- 芣過都係最後一日戈間5星級酒店最正-3- - 吾舍得走>M< "HA~ - 張床訓左落去真係吾舍得起身><"正 - 但係都係要走>M<"佢帶我地去行街= ......(閱讀全文)
-超搞笑的說~' -le几日收到d生日快樂msg~ -有d人sd黎問我係咪吞日生日0r几時生日~ -真係笑死我-3-''haha -大耳同呀強先搞笑~' -佢話生日請我食野~話打比我 -佢夜晚11點几先打比我~' -我好問佢地咁夜有乜野食~哈~~''
-今年的生日靜靜地過了~ -收到了尒們的祝福~"真的謝謝^^~!
k啜~''芣葽這樣芣開芯好嗎......(閱讀全文)