-今日同屋企人番大陸,,去探呀公同呀婆'' -神咁早起左身,,10點出去飲茶= =9點几呀爸車我出去先,, -因為佢要去一去高士德-w-'so車左我去姑姐到等佢- - -戈陣超肚餓= =''佢又話兩3個字就番- -''我未吾去買麵食lo - -''點g等左佢半個几中- -'' -去到呀公戈到-w-''我地去左沙灘玩煙花~'感覺不錯的說-0-'' -之後番到拱北戈面我同呀哥去左買書同買......(閱讀全文)
- 同呀B出左大陸行街~'
- 行左一陣肚餓見到間小泉~'好似吾錯過左去~'
- 環境吾錯@w@都好多人下tim''
- 個menu上面d相個個都好似吾g點咁....
- 最後感得肉醬意最正常~'
-我叫左個蘑菇忌廉湯同芝士肉醬焗......(閱讀全文)
-話時話,,,2+諗番起以前,,真係吾同左好多,,
-以前日日都會同你一齊,,吾理係番學放學,,一話係放假都會一齊出去玩.. -2+想見你1面都几難...我真係有後悔過當初點解會選擇左吾讀書,,, -如果我地有好好咁一 齊升上F3你就吾會離開我..對吧... -冇左你我有種失去左好多野既感覺.. -2+既我成日有種空虛既感覺..但係從來冇人睇得到,,, -有心事既時候,,總是想不到可以跟誰......(閱讀全文)