ban0301
暱稱: 牙餅
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去左健康院''
2010-07-05
2010-06-11
2010-06-04
2010-05-14
文章分類
全部 (168)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 36
今日人氣: 8
累積人氣: 1907
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 21 日  星期六   晴天


2006-10-21 分類: 未分類

今日同米奇,,,,莊...出左mk買杉//

11點幾出...3-4點番左黎..

之後去左雍會...坐左一陣..去左避風塘

5:00走左..

阿糖打比我同我講魚仔唔番屋企..><''

..........



2006 年 10 月 19 日  星期四   晴天


呢首歌...聽到喊 分類: 未分類

男:我問你丫...你鍾唔鍾意地中海ge男人呀?
女:點解無端端咁問ge?
男:你聽埋我講先啦..咁你係咪好討厭有肚腩ge中年男人呀?
女:你條友丫...唔好玩啦..做咩呀?
男:其實我係想問你呢....你願唔願意一直o係我身邊睇住我變成地中海有肚腩ge男人...
到左果陣時...你都已經變成有皺紋又平胸ge呀婆...
不過我都好想o係你身邊照顧你...唔洗好長,一世就夠啦!

回到我們開始的地點
還記得那一次也是雨天
你緊緊地把我抱在懷裡面

女:即使聽過一千次虛假ge我愛你...
我依然希望...第一千零一次...係真o架!

說你會一直愛我到永遠
諾言還是敵不過時間

女:o個個女人究竟係邊個呀?你話你愛我...
點解要咁對我呀!! 原來愛一個人係咁架?!
男:喂!! 你第一日玩哩個遊戲呀...感情係咁架啦...我同左你咁耐...乜都厭啦!!
我對你冇哂感覺架啦!! 你話...
女:我憎死你呀

轉眼間愛已經走到終點
無法面對你的借口和欺騙
我看到了你親吻她的臉

*我的世界一天一點為你改變你沒發現
我所有的付出你看不見
我閉上我的眼 最後一次吻你的臉
你真愛過我就不要說抱歉

我的愛一天一點在你的世界裡擱淺
我已明白愛情有多危險
祇要過了今天 就會愛自己多一點
我的世界裡不會再有你的誓言*

女:點解你唔可以比我個心踏實D姐?
你話你唔鍾意我哩樣..你唔鍾意我果樣...我都去改!
我愈係愛你..我愈要將自己GE無理取鬧放O係心入面...
係因為愛你呀!我唔想困住你...我諗得好清楚..我決定放開你!
男:或者離開可以令一切變得更加簡單..令一切再重新被原諒GE理由..然後.....再去重新開始
女:原來我地一直o係命運GE掌握裡面..
我地輸比冇辦法改變GE人生...輸得...真係好澈底.......

諾言還是敵不過時間
轉眼間愛已經走到終點
無法面對你的借口和欺騙

女:喂?<BR>喂...你快d黎醫院啦...佢....佢可能唔得啦!

我看到了你親吻她的臉
我的世界一天一點為你改變你沒發現

女:點解呀...點解會咁o架...你做咩咁傻呀...你做咩呃我呀..
點解你唔可以比我好好咁陪埋你最後呢段時間呀...
男:對唔住呀...信我呀...我...愛...你...
女:...唔好呀...你唔好掉低我呀...唔好呀...

我所有的付出你看不見
我閉上我的眼 最後一次吻你的臉
你真愛過我就不要說抱歉
我的愛一天一點在你的世界裡擱淺
我已明白愛情有多危險
祇要過了今天 就會愛自己多一點
我的世界裡不會再有你的誓言

男:當你睇到呢封信ge時候..或者我已經去左另外一個世界...
對唔住...請你原諒我...我知道我好自私..
我用我地ge幸福黎做賭注...但係我冇後悔過...
我亦都知道你一定會支持我...相信我...我真係好愛你...
如果有下一世ge話,我一定會比到幸福你!

女:原來時間一直都冇等我...係你...忘記左帶我走



2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


2006-10-18 分類: 未分類

今日上堂個陣..

屌9個on9仔,,

之後miss要我同佢講sorry..

之後我咪走lo~..

出左課室..之後班x任..叫我唔好走..

之後同我講埋d廄話..

又話叫我唔好咁樣對同學...煩到死..

跟住就唔洗我講sorry..

但係要罰抄..

我話唔抄..佢話咁你想點呀///

我話我冇錯..點解要比你罰呀..

跟住,,佢話我對佢冇禮貌..

好撚on9呀..

.......................................... . .



2006 年 10 月 15 日  星期日   晴天


2006-10-15 分類: 未分類

介手有用咩,,?

有時有d野冇左就係冇左..

係我自己唔去珍惜..

我知我好傻...

但係我會學習放抵你..

米奇唔好咁唔開心啦,,

我知我幫唔到..你d咩

但係起碼我會陪住你..

我唔會離開你..

....你都唔可以離開我,

因為e+得番我一個..

我講過我唔會再介手同埋喊..

但我做唔到呀..

佢唔鐘意我啦....我唔會再鐘意佢..

我諗一個人會好過2個人..

我會忘記嫁.....要喊就一齊喊..><



2006 年 10 月 9 日  星期一   晴天


2006-10-09 分類: 未分類

((﹡食一枝煙﹍;,'回想你我的快樂回憶!||××
        ++*可是煙   始於會熄滅   回憶亦破裂。‥×