| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 21 日 星期六  |
| 2006-10-21 |
分類: 未分類 |
今日同米奇,,,,莊...出左mk買杉//
11點幾出...3-4點番左黎..
之後去左雍會...坐左一陣..去左避風塘
5:00走左..
阿糖打比我同我講魚仔唔番屋企..><''
..........
|
2006 年 10 月 19 日 星期四  |
| 呢首歌...聽到喊 |
分類: 未分類 |
男:我問你丫...你鍾唔鍾意地中海ge男人呀?
女:點解無端端咁問ge?
男:你聽埋我講先啦..咁你係咪好討厭有肚腩ge中年男人呀?
女:你條友丫...唔好玩啦..做咩呀?
男:其實我係想問你呢....你願唔願意一直o係我身邊睇住我變成地中海有肚腩ge男人...
到左果陣時...你都已經變成有皺紋又平胸ge呀婆...
不過我都好想o係你身邊照顧你...唔洗好長,一世就夠啦!
回到我們開始的地點
還記得那一次也是雨天
你緊緊地把我抱在懷裡面
女:即使聽過一千次虛假ge我愛你...
我依然希望...第一千零一次...係真o架!
說你會一直愛我到永遠
諾言還是敵不過時間
女:o個個女人究竟係邊個呀?你話你愛我...
點解要咁對我呀!! 原來愛一個人係咁架?!
男:喂!! 你第一日玩哩個遊戲呀...感情係咁架啦...我同左你咁耐...乜都厭啦!!
我對你冇哂感覺架啦!! 你話...
女:我憎死你呀
轉眼間愛已經走到終點
無法面對你的借口和欺騙
我看到了你親吻她的臉
*我的世界一天一點為你改變你沒發現
我所有的付出你看不見
我閉上我的眼 最後一次吻你的臉
你真愛過我就不要說抱歉
我的愛一天一點在你的世界裡擱淺
我已明白愛情有多危險
祇要過了今天 就會愛自己多一點
我的世界裡不會再有你的誓言*
女:點解你唔可以比我個心踏實D姐?
你話你唔鍾意我哩樣..你唔鍾意我果樣...我都去改!
我愈係愛你..我愈要將自己GE無理取鬧放O係心入面...
係因為愛你呀!我唔想困住你...我諗得好清楚..我決定放開你!
男:或者離開可以令一切變得更加簡單..令一切再重新被原諒GE理由..然後.....再去重新開始
女:原來我地一直o係命運GE掌握裡面..
我地輸比冇辦法改變GE人生...輸得...真係好澈底.......
諾言還是敵不過時間
轉眼間愛已經走到終點
無法面對你的借口和欺騙
女:喂?<BR>喂...你快d黎醫院啦...佢....佢可能唔得啦!
我看到了你親吻她的臉
我的世界一天一點為你改變你沒發現
女:點解呀...點解會咁o架...你做咩咁傻呀...你做咩呃我呀..
點解你唔可以比我好好咁陪埋你最後呢段時間呀...
男:對唔住呀...信我呀...我...愛...你...
女:...唔好呀...你唔好掉低我呀...唔好呀...
我所有的付出你看不見
我閉上我的眼 最後一次吻你的臉
你真愛過我就不要說抱歉
我的愛一天一點在你的世界裡擱淺
我已明白愛情有多危險
祇要過了今天 就會愛自己多一點
我的世界裡不會再有你的誓言
男:當你睇到呢封信ge時候..或者我已經去左另外一個世界...
對唔住...請你原諒我...我知道我好自私..
我用我地ge幸福黎做賭注...但係我冇後悔過...
我亦都知道你一定會支持我...相信我...我真係好愛你...
如果有下一世ge話,我一定會比到幸福你!
女:原來時間一直都冇等我...係你...忘記左帶我走
|
2006 年 10 月 18 日 星期三  |
| 2006-10-18 |
分類: 未分類 |
今日上堂個陣..
屌9個on9仔,,
之後miss要我同佢講sorry..
之後我咪走lo~..
出左課室..之後班x任..叫我唔好走..
之後同我講埋d廄話..
又話叫我唔好咁樣對同學...煩到死..
跟住就唔洗我講sorry..
但係要罰抄..
我話唔抄..佢話咁你想點呀///
我話我冇錯..點解要比你罰呀..
跟住,,佢話我對佢冇禮貌..
好撚on9呀..
.......................................... . . |
2006 年 10 月 15 日 星期日  |
| 2006-10-15 |
分類: 未分類 |
介手有用咩,,?
有時有d野冇左就係冇左..
係我自己唔去珍惜..
我知我好傻...
但係我會學習放抵你..
米奇唔好咁唔開心啦,,
我知我幫唔到..你d咩
但係起碼我會陪住你..
我唔會離開你..
....你都唔可以離開我,
因為e+得番我一個..
我講過我唔會再介手同埋喊..
但我做唔到呀..
佢唔鐘意我啦....我唔會再鐘意佢..
我諗一個人會好過2個人..
我會忘記嫁.....要喊就一齊喊..><
|
2006 年 10 月 9 日 星期一  |
| 2006-10-09 |
分類: 未分類 |
((﹡食一枝煙﹍;,'回想你我的快樂回憶!||××
++*可是煙 始於會熄滅 回憶亦破裂。‥×
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|