| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 2 日 星期四  |
| 2006-11-02 |
分類: 未分類 |
今日冇番上午...下午先番...訓,到11點幾..
跟住同佢地去食lunch...
放左學...過左雍盛
米奇見到傑...勁開心...係咁傻笑
之後坐左係避風塘...
坐到5點幾走左...
番到黎就打日記..
..............
|
2006 年 11 月 1 日 星期三  |
今日好凍呀/..><''  |
分類: 未分類 |
放左學同米奇過左雍盛...
之後叫左古洛黎..
跟住...就見到佢同sing一齊,,
見到我就....即刻走左左,,
我地坐左係雍薈幾個鐘..
之後5點幾走左...
陪米奇等車..之後我就番左屋企..
到左屋企留下....又見到佢同sing一齊,
我即時行第2邊....走左,,
唉...都唔知點解..我唔想比佢見到我.. |
2006 年 10 月 30 日 星期一  |
| 2006-10-30 |
分類: 未分類 |
呢2個你都避開我,,
點解..唔鐘意我咪講lo~
我喊完..介手之後就冇野嫁喇,,
係我之前唔珍惜你..
e+後悔都冇用啦..
你快d搵第2個..等我心死啦..
你地一定會好幸福,,唔會好似我同你咁..
但你唔好再嬲我...做番fd都好牙,,
e+日日都喊..都係為左你..
唔搵我...我都知咩是啦..
唔鐘意我就同我講啦...唔想拖拖拉拉...
但我只係想問你一樣野...你有冇鐘意過我..
但永遠都冇機會問到... |
2006 年 10 月 29 日 星期日  |
| 2006-10-29 |
分類: 未分類 |
佢唔聽我電話啦'唔再鐘意我...
古又嬲左我..話唔同我做fd
魚仔..唔好嬲啦.
今日打比你...又比第2個人聽話你走左..
你係咪唔鐘意我啦..
我同米奇去左雍華28樓...坐//同影低我地去過既地方..
因為我地以後都唔過雍盛喇..
之後叫左leo仔..洛黎..
佢問我做咩喊..我話同魚仔散左..
跟住米奇話走..
我地同leo仔..去左雍會之後走左..
唔知呢一日係咪我見佢既最後一次.. |
2006 年 10 月 27 日 星期五  |
| 2006-10-27 |
分類: 未分類 |
今日去左睇李彤上庭,,
好彩最後都冇是,,不過要8:30前番到屋企..
跟住我同米奇番左屋企拾杉..
之後去左雍會..
再去佢屋企./..
跟住我9點幾..去左雍盛搵魚仔...
之後12點幾..同佢地塔車去上水..
係彩園個邊坐...
坐左一陣...去左商場個邊既樓梯到玩..
魚仔同古玩...( )
跟住我地3個玩xx>大膽..
玩到5點幾就走左..
我就番左米奇屋企/..
佢地2個就番雍盛... |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 34 | »
|