| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 29 日 星期五  |
| 27-29日入左camp |
分類: 未分類 |
27日
一早牙魚就打比我問我幾時出..
之後傾左一陣..
就差唔多10點啦..
沖完亮..過左一陣糖又打黎..叫我去煲煙.
之後冇去到..
11點30魚打黎叫我落啦,,
之後約左係郵局等
等齊人就去塔的..之後見到x孑
之後佢幫我地拎野上車..真係好人
番到學校..等左好耐先出發...
去到個到..第一眼見到d牙sir係咁啤..
佢地好惡..又樣衰..
我地傾計就要做10下掌上x
勁辛苦..
之後我咩都唔玩..
d牙sir都冇理我..
玩到6點就食飯啦,
跟住就打比米奇,,
但唔知點解係魚仔聽..
之後傾左一陣..牙sir就唔比我地傾..
唉..
食完飯又要自己洗番..
d飯又難食..
食完就去左同我地傾計..
傾到10點幾..就去左沖亮...凍到傻左..
又冇熱水得凍水..
我地係到煲煙..
煲完就番宿舍..
番到去個個都係到食野..同傾電話..
我同魚仔傾到11點幾..
之後miss唔比我傾..勁衰..
唔比我傾電話..咪玩sms囉..
玩到3點幾..訓左lo~
訓到5點到..個仆街牙sir播埋d唔知咩音樂叫我地起身..
訓得個2個鐘..又要起身..
仲要同我地講比人發現左我地個機地.全部人要走..仲要拎埋行李,,
拎哂d野出到去勁凍..
點知d牙sir叫我地行山..頂..
行左2公里....又黑又凍..
番到黎佢同我地講..我地成功走人..
大家可以番宿舍7:30要番黎集合..
個個番到去都係到屌鬼..
我地就拎杉去沖亮..刷牙..
28日..
早上冇咩野玩..
但最衰比人收左電話..佢話我地成日傾電話唔訓..
下午多野玩d..
喊左3次..玩個d野勁驚,,
但不過牙糖陪我..
晚上.就搵野,,同行山,,
搵野勁好玩,,我好87..驚到拉住吳x威隻手..
仲要玩幾耐拉住咁耐..
搵完野之後就行山..
好恐怖呀,要自己一個人行番黎..
不過叫左阿正陪我..
d牙sir勁9屎,,唔比有人陪,,
但我地都約係前x等..
之後再一齊行..
番到去又要寫d唔知咩..
要寫400字到啦..
寫完就可以去沖亮..
沖完之後累到死左..
一訓就訓到7點幾..
29日
一起身就去左刷牙...沖亮,,
今日就要走啦...好唔捨得...
仲喊埋出黎..
個牙sir仲比左d野我,,叫我一定要記得佢..
掛住佢就睇住呢樣野..就好似見到佢咁..
3點到..車黎左lo~..
4點番到基新..
我地塔車..趕住去x舞..
點知miss打黎話佢今日唔得閒..
唉..之後番屋企放抵d野,,牙魚冇key番唔到屋企..
之後同佢去左雍盛搵人..第一時間打比魚仔,,
但見到佢又冇理佢..
跟住佢好似嬲左我.叫我唔好理佢..
之後我就喊..我都唔知咩是..
牙糖打去問佢...佢話我成日都唔理佢..
唉..咁又喊左一次..
之後牙魚老豆番黎lo~
我陪到佢10點幾就番左屋企啦..
|
2006 年 11 月 27 日 星期一  |
| 2006-11-27 |
分類: 未分類 |
12點幾佢打比我...冇聽到
因為我訓左教/
sor呀/
......米奇今日番學個陣..
見到阿傑係佢留下,...
之後佢好開心..
唉....hope佢可以同番牙傑一齊啦.. |
2006 年 11 月 26 日 星期日  |
| 2006-11-26 |
分類: 未分類 |
今日我同左魚仔講...
不如分開一個星期..之後先一齊番..
比d時間大家...
之後佢好似嬲左我..
add佢又唔應我..
唉......................
|
2006 年 11 月 16 日 星期四  |
| 內疚 |
分類: 未分類 |
幸福時候 麻木接受
到讓你走 痛得想挽留
時光流走 美麗過從來難照舊
慢慢會對待你像木偶 你愈活愈難受
*當沒有 偏會痛惜最初的所有
極不想分手 但沒借口 你說你受夠
才明白 當還有 不識得挽救
習慣被愛等於咀咒 令你很多傷口
即使追究 走的都要走 方知道內疚*
情不能舊 還是會舊
到讓你走 有一種渴求
能否能否 每日也猶如重新邂逅
便不會對待你像木偶 發現後愈難受
當沒有 偏會痛惜最初的所有
極不想分手 但沒借口 你說你受夠
才明白 當還有 不識得挽救
習慣被愛等於咀咒 令你很多傷口
即使追究 走的都要走
就怪當初雙手 即使擁有
竟蠢到會當作永久
自認浮游 眷顧不夠
才知你都會走 卻總要等到離去後
|
2006 年 11 月 14 日 星期二  |
| 好凍呀.. |
分類: 未分類 |
今日番學好凍呀..
米奇凍,到攬住左我...
哈哈.
好暖呀...
放左學過左雍盛...
5:30走左lo~
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 34 | »
|