| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 28 日 星期三  |
| 2007-03-28 |
分類: 未分類 |
今日番學..好早就出左黎..
約左牙魚7點2.係留下等..
之後就去左樓梯煲煙..
7點8到..塔車番學校..
番到去..大鼻wong同我講..
一個月冇得出去食lunch,,
聽完之後好想打佢..
仲要我訂飯..慘慘.!!
lunch完左..老公打比我..傾左一陣..
放學..比miss man留堂..留左一陣..去左歌唱比實..
牙魚唱歌好好聽呀..唱世上只有..正..!
唱完..就閃人..
去左欣sing,,坐左一陣..番左黎lo~,,
|
2007 年 2 月 9 日 星期五  |
| 2007-02-09 |
分類: 未分類 |
唔知幾時先會好番..呢..
冇番4日喇,,有d掛住..我既同學仔,><
日日留係屋企好悶牙,,
又冇得出街..
再係咁落去,,,會死嫁..
今日冇野打..成日係屋企訓教..
|
2007 年 2 月 8 日 星期四  |
| 2007-02-08 |
分類: 未分類 |
冇番幾日,,,今日終於番到學喇..
早會去左洗手間嘔.....
番到課室..見到有人寫左d野比我
問我幾時番黎..幾時好番..仲話會等我,,^^
睇完之後勁開心..
但上上下堂,,又發燒,,
miss叫我訓教..訓訓下,,後面唔知邊個扔d野過黎..
跟住我屌9佢..
落左堂miss叫左個個on 9仔出去..
我出到去..見到牙魚係到喊,,
佢比人偷左電話同錢..
又搵唔番..不過有人見到係f.3 男仔偷既..
放左學過雍盛..
坐左一陣..就走左..
|
2007 年 2 月 6 日 星期二  |
| 2007-02-06 |
分類: 未分類 |
今日發燒/...冇番學..
訓左成日..4點幾先起身..
仲發緊燒...屋企人全部唔得閒..唉..冇人理..慘..
3:30牙魚個d放左學..
打黎問我去唔去唱k,,
就黎死啦..仲點去唱呀..
改左聽日先去..
5:30落左去..牙魚同牙楓黎我樓下接我..^^
去左路德搵牙糖佢地,,
搵完..去左食野..
食完..野..去左樓梯煲煙..
牙哥send信息比我..問我係邊.
跟住去雍薈個陣..見到佢同牙南一齊..
係雍薈坐左一陣..勁想嘔..
牙魚送左我番屋企..
thx哂..臭魚 |
2007 年 2 月 5 日 星期一  |
| 2007-02-05 |
分類: 未分類 |
今日同牙琪..李彤個d諗住打湯麗詩..
但..佢未番屋企..頂..又要等聽日..
係雍薈見到你...好驚..
好彩你見唔到我..
李彤...姐住我..
之後想走..
佢又係到..跟住send信息比牙南..
叫佢走開一陣先,
跟住我地過左避風塘..
坐左一陣..
走左..牙魚送我番屋企..
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 34 | »
|