| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 27 日 星期日  |
| 2007-05-27 |
分類: 未分類 |
冇左魚仔既第2日..
今日終於都冇喊..
尋日好驚呀..行雷..訓唔到..
驚到係咁攬住個隻公仔..同佢一人一隻嫁..
好想打比佢..但最後都冇打到..
今日比我知道左佢尋晚都陪左第2個.
同nana係咁send信息..
5點訓左..今日2點先起身,,
起身冇野做..又想煲煙..但又冇點算..
辛苦d...即刻..整好哂野..落街買,,
成日都係同nana..send信息..係到講白痴野..傻的
d時間好難過..到左夜晚..同細魚玩左一陣勁舞..
走左..落左一陣街..搵佢地..
番左黎lo..冇咩.心情..
同彤彤傾msn講下d百掛野..嘻.發覺佢好似9月份既我..
又同米奇傾下.魚仔d野..
發覺我的朋友仔..好愛我呢,,
應成你地唔會再好似個大細路咁..
好難做到呀..**我不嬲都好傻嫁ma..成日笑..咩都唔知..嘻嘻.*><
ps:__`-我決意愛他 祝我愉快吧 -; [!●,.你最明白我痛極亦留下 ﹏♥♥-{*傷得很重也不怕 我願意等他 !}_ _ _\/!*
|
2007 年 5 月 26 日 星期六  |
| 2007-05-26 |
分類: 未分類 |
冇左佢既第1日好難過..米加今日又唔得閒陪我..*]
唔知幾時先可以忘記他,,
同nana玩sms...悶..''
喊左一陣...冇啦啦係咁介手...傻左..
同sun仔傾msn,,
牙楓打黎叫落去..之後諗住搵雞雞佢地..
最後都冇搵到..
同牙楓行下行下..之後又去左樓梯坐..
煲左一陣煙...回家了..><悶.
番到屋企..第1時間上msn,,
冇咩人on..個個出哂街..
同魚仔..講番散既野..終於明白左一d野..
之後同et..nana...牙魚上左魚仔屋企拎番我d野..
拎完走人...
落到去...去左4大坐...牙琪打黎..
牙魚話我喊緊..唔洗5mis..牙琪又黎左..
同我講左一d野..無奈>.
之後係到坐..傾計..唉..有牙琪係到咩氣氛都一定比佢整到開心.
之後佢叫我玩野..打比et..睇下佢會唔會過黎陪我..
點知真係過左..
偷睇et電話....睇到佢d相..同牙琪笑到痴左..
9:15牙琪去搵牙南...
我同牙魚就番屋企..
et同nana玩野...係咁sd sms..玩我..妖...討厭 |
2007 年 5 月 25 日 星期五  |
| 2007-05-25 |
分類: 未分類 |
今 日又冇番學...冇心情番.同sun仔傾左成晚msn
今次真係同魚仔散左lo~,,
佢都係我既好朋友..
唔知咁樣係咪好d呢..
唉..~喊到傻左..
米奇陪我.^^
11點幾叫左魚仔落黎..佢冇理我..
連我喊佢都唔理..
之後我叫左佢走..
佢走左一陣..send左個信息比我..[對唔住]
咩意思..唔明..
同佢講不如大家做番fd<,
佢話好..之後又叫左佢落黎..唔知點解一見到佢就想喊..
佢叫我唔好喊....我應過你唔會喊嫁..做唔到//sor..
之後同佢傾左一陣計..佢番左屋企啦..
跟住我同米奇上左佢屋企..
佢係到玩勁舞..我地拎哂電話出黎差電..哈..x2.
佢有是呃我..一定..唔比電話我睇..
之後又喊..牙南牙琪又上左黎..
係到問我地野..
坐左一陣..5點幾到落左去..
去左打籃球..我同米奇睇左一陣..番左屋企..
夜晚同牙琪牙魚..去左swim..好多基新既人呀..
9點番雍盛,,坐左陣..走左lo~,,
番到屋企..聽聽下歌又喊..唉..
|
2007 年 5 月 6 日 星期日  |
| 2007-05-06 |
分類: 未分類 |
今日同魚仔又唔知做咩...
唉...佢冇再理我lo.,
點算啦..et又話溝我..
屌佢..
fuck,,!! |
2007 年 4 月 1 日 星期日  |
| 2007-04-01 |
分類: 未分類 |
今朝..9點幾比人嘈醒,左..
之後玩左一陣電腦..
打比牙楓..一齊出上水搵工..
之後牙魚又話出..
12點出左去..
出左去, 一陣魚仔打黎..
冇理佢..同牙魚出左上水...
去到..冇啦啦又話唔搵工..變左行街.唉..又要用錢..
去sasa買左好多野..
之後去食野..4點閃人..
塔緊車..牙糖打黎..叫我搵佢..
番到雍盛..搵魚仔先..之後見到牙糖..同牙c,,亂毛.
同佢地一齊上左魚仔屋企..睇碟..[早熟]
聽佢地講又話係咸野..點知睇到想喊..
7點幾出左樓梯坐...
坐左一陣..魚仔番屋企訓教..一陣番工..
我..同牙糖個d走左..
番到屋企同牙希玩左陣勁舞..
筆筆打黎..話番唔到屋企..落左去陪佢..
跟住去左搵哂命佢地..
見到f.3個班女仔..唔知點好..
之後去左和興..佢地燒烤..
我地煲左一陣煙..筆筆老豆搵佢..點知..一望就係佢前x,
佢比佢老豆帶走左..得番我一個..
細佬送我番....去到十字路口..我叫左佢走..
行番黎個陣..見到牙祥..高2同唔知邊個..
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 34 | »
|