ban0301
暱稱: 牙餅
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去左健康院''
2010-07-05
2010-06-11
2010-06-04
2010-05-14
文章分類
全部 (168)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 36
今日人氣: 1
累積人氣: 1878
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 27 日  星期日   晴天


2007-05-27 分類: 未分類

冇左魚仔既第2日..

今日終於都冇喊..

尋日好驚呀..行雷..訓唔到..

驚到係咁攬住個隻公仔..同佢一人一隻嫁..

好想打比佢..但最後都冇打到..

今日比我知道左佢尋晚都陪左第2個.

同nana係咁send信息..

5點訓左..今日2點先起身,,

起身冇野做..又想煲煙..但又冇點算..

辛苦d...即刻..整好哂野..落街買,,

成日都係同nana..send信息..係到講白痴野..傻的

d時間好難過..到左夜晚..同細魚玩左一陣勁舞..

走左..落左一陣街..搵佢地..

番左黎lo..冇咩.心情..

同彤彤傾msn講下d百掛野..嘻.發覺佢好似9月份既我..

又同米奇傾下.魚仔d野..

發覺我的朋友仔..好愛我呢,,

應成你地唔會再好似個大細路咁..

好難做到呀..**我不嬲都好傻嫁ma..成日笑..咩都唔知..嘻嘻.*><

 

ps:__`-我決意愛他 祝我愉快吧 -;    [!●,.你最明白我痛極亦留下 ﹏♥♥-{*傷得很重也不怕 我願意等他 !}_ _ _\/!*

 



2007 年 5 月 26 日  星期六   晴天


2007-05-26 分類: 未分類

冇左佢既第1日好難過..米加今日又唔得閒陪我..*]

唔知幾時先可以忘記他,,

同nana玩sms...悶..''

喊左一陣...冇啦啦係咁介手...傻左..

同sun仔傾msn,,

牙楓打黎叫落去..之後諗住搵雞雞佢地..

最後都冇搵到..

同牙楓行下行下..之後又去左樓梯坐..

煲左一陣煙...回家了..><悶.

番到屋企..第1時間上msn,,

冇咩人on..個個出哂街..

同魚仔..講番散既野..終於明白左一d野..

之後同et..nana...牙魚上左魚仔屋企拎番我d野..

拎完走人...

落到去...去左4大坐...牙琪打黎..

牙魚話我喊緊..唔洗5mis..牙琪又黎左..

同我講左一d野..無奈>.

之後係到坐..傾計..唉..有牙琪係到咩氣氛都一定比佢整到開心.

之後佢叫我玩野..打比et..睇下佢會唔會過黎陪我..

點知真係過左..

偷睇et電話....睇到佢d相..同牙琪笑到痴左..

9:15牙琪去搵牙南...

我同牙魚就番屋企..

et同nana玩野...係咁sd sms..玩我..妖...討厭



2007 年 5 月 25 日  星期五   晴天


2007-05-25 分類: 未分類

今 日又冇番學...冇心情番.同sun仔傾左成晚msn

今次真係同魚仔散左lo~,,

佢都係我既好朋友..

唔知咁樣係咪好d呢..

唉..~喊到傻左..

米奇陪我.^^

11點幾叫左魚仔落黎..佢冇理我..

連我喊佢都唔理..

之後我叫左佢走..

佢走左一陣..send左個信息比我..[對唔住]

咩意思..唔明..

同佢講不如大家做番fd<,

佢話好..之後又叫左佢落黎..唔知點解一見到佢就想喊..

佢叫我唔好喊....我應過你唔會喊嫁..做唔到//sor..

之後同佢傾左一陣計..佢番左屋企啦..

跟住我同米奇上左佢屋企..

佢係到玩勁舞..我地拎哂電話出黎差電..哈..x2.

佢有是呃我..一定..唔比電話我睇..

之後又喊..牙南牙琪又上左黎..

係到問我地野..

坐左一陣..5點幾到落左去..

去左打籃球..我同米奇睇左一陣..番左屋企..

夜晚同牙琪牙魚..去左swim..好多基新既人呀..

9點番雍盛,,坐左陣..走左lo~,,

番到屋企..聽聽下歌又喊..唉..

 



2007 年 5 月 6 日  星期日   晴天


2007-05-06 分類: 未分類

今日同魚仔又唔知做咩...

唉...佢冇再理我lo.,

點算啦..et又話溝我..

屌佢..

fuck,,!!



2007 年 4 月 1 日  星期日   晴天


2007-04-01 分類: 未分類

今朝..9點幾比人嘈醒,左..

之後玩左一陣電腦..

打比牙楓..一齊出上水搵工..

之後牙魚又話出..

12點出左去..

出左去, 一陣魚仔打黎..

冇理佢..同牙魚出左上水...

去到..冇啦啦又話唔搵工..變左行街.唉..又要用錢..

去sasa買左好多野..

之後去食野..4點閃人..

塔緊車..牙糖打黎..叫我搵佢..

番到雍盛..搵魚仔先..之後見到牙糖..同牙c,,亂毛.

同佢地一齊上左魚仔屋企..睇碟..[早熟]

聽佢地講又話係咸野..點知睇到想喊..

7點幾出左樓梯坐...

坐左一陣..魚仔番屋企訓教..一陣番工..

我..同牙糖個d走左..

番到屋企同牙希玩左陣勁舞..

筆筆打黎..話番唔到屋企..落左去陪佢..

跟住去左搵哂命佢地..

見到f.3個班女仔..唔知點好..

之後去左和興..佢地燒烤..

我地煲左一陣煙..筆筆老豆搵佢..點知..一望就係佢前x,

佢比佢老豆帶走左..得番我一個..

細佬送我番....去到十字路口..我叫左佢走..

行番黎個陣..見到牙祥..高2同唔知邊個..