ban0301
暱稱: 牙餅
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去左健康院''
2010-07-05
2010-06-11
2010-06-04
2010-05-14
文章分類
全部 (168)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 36
今日人氣: 7
累積人氣: 1884
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 16 日  星期六   晴天


2007-06-16 分類: 未分類

尋晚好夜先訓..,,*

係到諗野...飲酒...成個白痴咁..

病左仲係到飲酒,,,><''

條頸...好痛...唔知咩是..*O*

今日如果唔係細魚打黎同我講..魚仔on左..我都唔會起身..

點知..同佢傾下傾下...又嘈左..

唉...你唔想番黎咪算囉~!

我掛住你可能都係多餘>3<''

係我傻...係我on9...去等你..你又唔會理我,,

成日個腦都係諗住魚仔魚仔魚仔..

人都死埋..啦..又要理考試d野..好煩好煩..

又冇左你係到..陪我.~*

1點再訓過..訓到成7點先起身...

唉...我一定又傻左啦*0*..講好左今日同米奇去溫書嫁..

點知自己就變左豬..@@

今晚再飲過酒,,,我要咩都唔再諗..

掛住你...掛到好辛苦...

換黎既只係你:[唔會番黎..]

ps:明天開始...我要要放棄自己...唔會再鍚自己...用好多既方法去傷害自己><''

我要比你知道...冇左你...我係唔得嫁



2007 年 6 月 12 日  星期二   晴天


2007-06-12 分類: 未分類

尋晚...3點幾...

同sun仔玩勁舞...

佢好9呀..又話我win左幫我打比魚仔..

點知佢彈左機又話唔計,,,哼..

玩到5點到..

魚仔冇啦啦...send左個信息比我..

叫我唔好等佢...><''

喊,到傻左...

之後講講下又冇野..

7點幾過左去搵佢...買左d野比佢食..

點知...比我見到佢部電話...又同個個姣閪send信息..

仲要話掛住佢...掛到喊...洗唔洗呀,,

又講埋我愛你..

我屌你咩...愛你老豆...掛住你...冇野呀...想屌9你炸...

嬲到...傻...

魚仔...魚仔,,,你應成我既野幾時會做到呀,,,>^<''??

 

 



2007 年 6 月 11 日  星期一   晴天


2007-06-11 分類: 未分類

今日番學悶到想死..

又以為魚仔番大陸,

冇哂心情...煩到...*

成日都冇咩野發生..

米奇...牙玬又發燒...

放左學...魚仔同牙南過左黎...比左條(所時)我就走左lo><''

跟住就同牙魚一齊行番屋企..

番到去...悶..

之後冇啦啦勁暈....點知又發燒...

 

 



2007 年 6 月 6 日  星期三   晴天


2007-06-06 分類: 未分類

尋晚..好夜先訓...可能掛住佢掛..

成日掛住同fd一齊...唉..我要你陪我..

今日6點30先起身...暈暈地....

番到學校..死啦..今日有pe堂,,

著錯杉....唔知點解,,坐抵起身..暈到死..

之後拉文見到我咁...買左d野比我食..

佢知我減肥//係咁叫我食野/..><''

上堂..同羅世..佢地傾計..又串下人咁...

lunch知道左f.1個d女仔哈f.3個d女仔..同佢地傾左一陣計

點知訓導叫埋我出去問..你冇野呀..on撚9..

之後又訓左2堂..竟然冇人咁叫我起身..成個傻婆咁..哈x2

放左學要考試.....坐係禮堂...好悶.=3=''

考完..就去左睇人打波..

f.4個d人好恐怖呢..竟然撞到個個男仔..趺左落地...流哂血,

等左一陣...終於到2c..對2d..

2c好勁..係咁入...2d就,,..哈哈哈,,今雞雞佢地好型..

2d d人發嬲啦...比佢地入左一球...

點知就黎完個陣落雨,,,聽日再黎過,,,,

2d唔洗打都知2c win緊啦..

同牙魚..米奇行路番...諗住淋雨..點知米奇見到佢老豆..之後車左佢番去..

得番我同牙魚..傾緊一d野..好唔開心呢..

點知係呢個時候魚仔打黎...叫我搵佢..哈..-0-''

牙魚就好唔開心..唉...唔好咁啦..一定會有人珍惜你既..你唔會冇人理嫁..仲有我知唔知..^^''

搵完魚仔...5點幾番左屋企..

7點幾又落左去..搵牙魚..諗住傾下d唔開心既野..之後喊哂出黎,,

點知佢又冇野,,又喊唔出@@''我明你既心情..唔好咁..

牙魚9點走...諗住搵魚仔...佢落左黎一陣...等左唔夠5分鐘...就番1屋企..

得番我一個..打比牙琪...叫左佢落黎..陪左我一陣..魚仔牙媽叫我自己上去搵魚仔..

陪牙琪去4大坐...佢d fd都係到..陪左佢一陣...10點幾上左魚仔屋企..

佢仲訓緊...唔嘈佢啦..同細魚玩勁舞.

放左幾枝煙比你..唔知你睇唔睇到呢.我隻餅餅又係你到..訓..哈.

跟住.玩到11點幾番左黎..喇><''

 



2007 年 6 月 5 日  星期二   晴天


2007-06-05 分類: 未分類

今日5點幾先訓,,

冇精神.訓唔到..冷氣又凍到死..><''

同魚仔sd,一陣信息..

嬲到死...佢又唔應我...唉...

玩左一陣...就要沖亮...整野..番學..=3=''

好辛苦...但都係好多野講..哈..*

一番到去....7:54...

第10次啦..唉..總之唔番啦...

又要見家長...討厭...

企左3堂...見到磨古仔...佢又比人罰....抵死..

同一個女仔...叫牙嘉既人...傾左一陣計..好笑

叫磨古仔幫我去買水......正..''

企係到...係咁比d蚊下..

成隻腳都唔知似咩...紅哂..好核突..

小息...冇啦啦又同牙魚唔知做咩..

放學佢地..去唱k......

我同彤彤一齊...傾左好多野呀..^^''

明左彤彤好多...之前成日都唔明佢諗咩..而家終於明啦..哈^^...死臭彤.

發覺我同你既野差唔多..諗既野都係一樣..''''>?<

心裹面都係有100個問號..?咩都唔明..

又冇人可以幫到我地...冇一個fd明..

傾完行街./...之後買左d野食..係樓梯坐...坐左一陣...送佢塔車...

5點幾番左屋企..打左比魚仔.唉...唔知佢想點呀....之後牙琪又打黎..傾左一陣.

ps:我都好需要人陪嫁...*明明係你一直陪住我...點解會係佢帶走你..

有好多唔鐘意你既野//都唔會同你講//...

因為唔會再有人值得我再相信..希望彤彤你會係值得我相信既人..*0*'

我今日都冇嬲你地..你地想點都係你地自己諗...唔洗介意我既諗法...^^''