尋晚..好夜先訓...可能掛住佢掛..
成日掛住同fd一齊...唉..我要你陪我..
今日6點30先起身...暈暈地....
番到學校..死啦..今日有pe堂,,
著錯杉....唔知點解,,坐抵起身..暈到死..
之後拉文見到我咁...買左d野比我食..
佢知我減肥//係咁叫我食野/..><''
上堂..同羅世..佢地傾計..又串下人咁...
lunch知道左f.1個d女仔哈f.3個d女仔..同佢地傾左一陣計
點知訓導叫埋我出去問..你冇野呀..on撚9..
之後又訓左2堂..竟然冇人咁叫我起身..成個傻婆咁..哈x2
放左學要考試.....坐係禮堂...好悶.=3=''
考完..就去左睇人打波..
f.4個d人好恐怖呢..竟然撞到個個男仔..趺左落地...流哂血,
等左一陣...終於到2c..對2d..
2c好勁..係咁入...2d就,,..哈哈哈,,今雞雞佢地好型..
2d d人發嬲啦...比佢地入左一球...
點知就黎完個陣落雨,,,聽日再黎過,,,,
2d唔洗打都知2c win緊啦..
同牙魚..米奇行路番...諗住淋雨..點知米奇見到佢老豆..之後車左佢番去..
得番我同牙魚..傾緊一d野..好唔開心呢..
點知係呢個時候魚仔打黎...叫我搵佢..哈..-0-''
牙魚就好唔開心..唉...唔好咁啦..一定會有人珍惜你既..你唔會冇人理嫁..仲有我知唔知..^^''
搵完魚仔...5點幾番左屋企..
7點幾又落左去..搵牙魚..諗住傾下d唔開心既野..之後喊哂出黎,,
點知佢又冇野,,又喊唔出@@''我明你既心情..唔好咁..
牙魚9點走...諗住搵魚仔...佢落左黎一陣...等左唔夠5分鐘...就番1屋企..
得番我一個..打比牙琪...叫左佢落黎..陪左我一陣..魚仔牙媽叫我自己上去搵魚仔..
陪牙琪去4大坐...佢d fd都係到..陪左佢一陣...10點幾上左魚仔屋企..
佢仲訓緊...唔嘈佢啦..同細魚玩勁舞.
放左幾枝煙比你..唔知你睇唔睇到呢.我隻餅餅又係你到..訓..哈.
跟住.玩到11點幾番左黎..喇><''
|