ban0301
暱稱: 牙餅
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去左健康院''
2010-07-05
2010-06-11
2010-06-04
2010-05-14
文章分類
全部 (168)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 36
今日人氣: 11
累積人氣: 1888
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 8 日  星期日   晴天


同阿魚去左上水 分類: 未分類

今日12點幾去左雍盛,,

阿魚飲酒.飲到塊x紅哂,,買左袋冰黎玩..

玩完,,,4:00到走左.

去左阿魚屋企..

之後就係佢屋企.同﹏.傾電話..

5:00我同佢出左上水

..咩都冇買.

7:00到番左黎..

悶到爆呀



2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天


中秋節'' 分類: 未分類

3:30放左學..

之後就番屋企..

沖完亮..就打比糖..

之後4點幾..同佢出左黎...

之後我地打電話比魚仔.

之後就去左雍會..

去到見到亂毛..阿魚,,個d啦..

之後我地係到煲煙..同煲立..

佢話我唔理佢..之後走左..

打比佢又唔聽..

之後佢d fd話我..好失敗

bb比左首歌我聽..係情歌..

聽到我喊..

跟住見到亂毛個d有酒..

我就拎哂..

飲左5罐..

勁暈..

佢地又話上山玩..

糖扶我上去..

上到去..我撞到個頭..

勁痛..坐左係地下..

煲煙

之後覺得好凍

坐左係樓梯個到...

又係到玩立蠋

玩左一陣...

又走..糖話要番屋企..

送左佢番屋企..

之後我地又去番雍會..

坐到3點幾..

之後佢地話驚比人捉..

我地上左雍會樓梯口..29樓

佢地個個都係到訓教,,,

訓左一個鐘到..有幾個保安上黎..叫我地走..

我地去左公園,,好凍呀..

我地係咁點立蠋..

又係到搶..因為好凍..點多d會暖d,,

跟住..過多一陣..就天光啦...

早上..8點幾番左屋企..

訓到下午4點幾..又出左去



2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


勁悶呀 分類: 未分類

今日3:30先放學..

仆街..之後仲要比人番堂..

差唔多4:30先走..

之後係火車站個邊....堡左一陣煙就去雍x

阿魚個d買野食..

陪完佢就番左黎lo~.



2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天


2006-09-30 分類: 未分類

今日去左米奇屋企..

陪佢一齊出黎..之後搵魚仔.傑.

點知..

佢老豆唔比佢.出..叫佢聽日先出..

唉..

係佢屋企,,訓左1個鐘..

6點幾就番左黎lo~



2006 年 9 月 28 日  星期四   晴天


米奇要走啦.. 分類: 未分類

米奇冇啦啦同我講..

要去..xxx..讀書

之後就喊左出黎..

點解離開我...

好唔捨得...

之後佢又係到喊../

佢又掛住牙傑啦..又要走..

我仲要同米奇去映貼紙相/

去迪士尼..玩..

之後仲要去海洋公園..]]

..一齊食飯...去佢屋企訓喇..

一齊映相..買公仔..

一定要係米奇走之前做哂咁多野..