| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 9 日 星期四  |
| 2006-11-09 |
分類: 未分類 |
2日冇見過佢lo~,,
唉...
有d心淡..........
好鬼悶呀..今 日
訓左4堂...冇人理..
之後放左學...米奇要留堂...,.
5:點先走..
之後過左雍盛.
見到傑個d,,
同佢地傾左一陣..計..
就走左lo~,,
|
2006 年 11 月 7 日 星期二  |
| 2006-11-07 |
分類: 未分類 |
今日米奇終於番左學lo..
好掛住佢牙..]]
放左學...我同佢過左雍盛..
之後米奇見到佢...好開心..
但係...佢地冇講野..
之後叫左魚仔洛黎...
跟住5點幾就走左lo~.. |
2006 年 11 月 5 日 星期日  |
| 今日好悶牙,, |
分類: 未分類 |
今日11點幾就出左黎,,,
去左雍盛...
一個人都冇,,,
跟住我同米奇上左雍萃4樓樓梯口坐..
之後寫左好字,,,
1點幾..洛番去..
去避風塘..
見到leo同超人..傻俊....糖
玩到4點幾..
過左雍薈...
之後魚仔.打比米奇..
叫我地上去佢屋企..
我地去左..
之後6:點就番左黎lo |
2006 年 11 月 4 日 星期六  |
| 2006-11-04 |
分類: 未分類 |
今日係避風..塘....叫米奇打比佢..
問佢個日有冇攬住阿碧..
佢話..冇..唔知信唔信好,,
唉...人地親眼見到嫁..
但佢又話冇..
講大話呃我...
跟住佢洛左黎..
但冇同佢講野...
e+都唔知點......
又唔知佢想點....唉..
|
2006 年 11 月 3 日 星期五  |
| 2006-11-03 |
分類: 未分類 |
阿糖今日要跑山..
之後佢15名...
我同米奇過左雍盛睇唔到佢跑..
sor呀...
米奇又見唔到佢啦..
唉...
唔知k幾時先會再鐘意番佢呢..
我今日好似見到佢..<
但唔知係唔係佢黎既..
,,,,,,,,,,,,,
今日好凍呀,,唉,,,
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 34 | »
|